کد خبر : ۱۲۲۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان کشور در گفت گو با «خودروکار»؛
سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان کشور از باز شدن سایت ثبت سفارش تایر خبرداد و گفت: سایت ثبت سفارش تایر از روز گذشته باز است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سایت ثبت سفارش تایر از حدود دو هفته گذشته بسته شد که در این باره مصطفی تنها- سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان کشور به خودروکار گفت: «شایعاتی مبنی بر بسته شدن سایت ثبت سفارش همچون سایت ثبت سفارش خودرو مطرح شد، اما این سایت به دلیل برخی به روز رسانی ها مدتی بسته و پس از آن باز شد».

او با بیان اینکه نباید بسته شدن سایت ثبت سفارش تایر را همانند ماجرای ثبت سفارش خودرو دانست، اظهار کرد: این سایت از روز گذشته سه شنبه 7 آذرماه باز است و واردکنندگان می توانند سفارشات خود را ثبت کنند.

تنها در پاسخ به تغییرات تعرفه های واردات تایر قبل و بعد از بسته شدن سایت، ادامه داد: تعرفه نهایی واردات تایر همچون سابق است.

او افزود:  در حال حاضر تعرفه واردات تایر برای خودروهای سواری حدود 40 درصد و برای برخی تایرها با انواع مختلف که در جدول قیمتی آمده است، 20 و 32 درصد است.

به گزارش خودروکار، از حدود دو هفته گذشته سایت ثبت سفارش تایر بدون اطلاع قبلی روی وارد کنندگان بسته شد و بسیاری از فعالان بازار علت این اتفاق را تصمیم دولت برای افزایش تعرفه واردات تایر از ۳۲درصد فعلی به ۴۰درصد در دو ماه آینده اعلام کردند.

اما اکنون سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان می گوید که هیچ مشکل و افزایش تعرفه ای در کار نبوده است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران