کد خبر : ۱۲۳۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا طي اطلاعيه ای از مشتريان خود درخواست كرد در صورت مشاهده هر گونه اشكال يا ايراد در خودروی تحويلي مراتب را به اطلاع نمايندگي های رسمي رسانده و خودروی خود را سالم تحويل گيرند.
به گزارش خودروکار، متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است:


بسمه تعالي

به اطلاع مشتريان محترم سايپا مي رساند اين گروه خودروسازي در راستاي انجام اصول اوليه كسب و كار خود را متعهد مي داند خودروهاي تحويلي  را بدون هيچ گونه ايراد و اشكالي به دست مشتري برساند. لذا با توجه وصول برخي از گزارشات از مشتريان محترم، در صورتي كه خودروي صفر تحويلي  داراي ايراد يا نقص خاصي است، مراتب را به نمايندگي ها اطلاع داده و خواستار رفع آن شده و از تحويل خودرويي كه داراي اشكال است خودداري كند.


لازم به ذكر است شبكه نمايندگي هاي سايپا تمام تلاش خود در راستاي تحويل مناسب به موقع به مشتري را در دستور كار قرار داده است و اين مهم را وظيفه خود مي داند و نمايندگان خود را موظف كرده است كه بديهي ترين حق مشتري كه دريافت خودرو بدون هيچ گونه ايرادي است را مد نظر قرار دهد.

لذا از مشتريان گرامي خواهشمند است در موعد تحويل خودرو خود چنانچه ايراد يا نقصي در خودرو مشاهده كردند ضمن امتناع از تحويل خودرو ايرادات وارده را به نمايندگي اطلاع دهند. همچنين شماره 096550 مركز امور مشتريان نيز پاسخگوي تمامي موارد و درخواست اينچنيني مي باشد.
در پايان متذكر مي شود بهترين و موثر ترين مسير براي رفع موارد احتمالي مبادي و نمايندگي هاي رسمي مي باشد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران