کد خبر : ۱۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
جدیدترین مدل خودروی فولکس واگن یک مدل هاچبک است و بر اساس شایعات نام آن "Nuve" به معنایخودروی الکتریکی جدید خیابانی (New Urban Electric Vehicle) خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ به گفته مسئولان شرکت فولکس واگن این خودرو دارای ویژگی هاییست که به عنوان رقیبی سر سخت برای خودرو های معروفی مثل بی ام دبلیو i3 شناخته می شود.

طراحی داخلی و بدنه

بدنه این خودرو 2019 از سری "گلف" الهام گرفته است.هرچند که بدنه آن از گلف کوچکتر خواهد بود تا جمع و جور تر به نظر بیاید. بر خلاف داشتن بدنه ای کوچک تر نسبت به گلف، داخل این ماشین بزرگ  تر است.

فولکس واگن قصد دارد تا حجم فضای اتاق را 240mm افزایش دهد. بنا بر این راننده و سرنشینان فضای بیشتری برای پا های خود خواهند داشت. با تمامی این شرایط، ما هیچ گونه تغییر اساسی را در این خودرو نخواهیم دید زیرا این شرکت قصد دارد که اصالت طراحی خودرو هایش را حفظ کند.




مشخصات موتور الکتریکی

این خودرو مجهز به آخرین تکنولوژی مهندسی شرکت لینوکس به نام MEB خواهد بود. بهترین ویژگی این سیستم "مقیاس پذیر" بودن آن است یعنی اینکه می توانیم آن را در خودرو های کوچک تا خودرو های شاسی بلند های استفاده کنیم. بر اساس شایعات  دارای یک باتری لیتیوم-یونی است که با یک بار شارژ می تواند مسافت بین 400 تا 600 کیلومتر را طی کند.


تاریخ تولید خودرو

این فولکس واگن الکتریکی همین ماه در نمایشگاه خودرو 2019 پاریس معرفی خواهد شد. با این حال تا شروع سال 2019 بر روی خط تولید نخواهد رفت و در سال 2020 به بازار خواهد آمد. کمپانی آلمانی معتقد است که تا سال 2025 می تواند تعداد 1 میلیون از این خودرو را در جان به فروش برساند. و از آنجایی که زمان زیادی مانده تا این خودرو وارد بازار شود، پیش بینی کردن قیمن آن بسیار دشوار خواهد بود.

مترجم: مازیار جعفریه
منبع: HandyCar
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران