کد خبر : ۱۲۶۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
در یازدهمین دوره جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان صنعت، معدن و تجارت کشور؛
یازدهمین دوره جشنواره تولید کنندگان ومدیران جوان و معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور رییس سازمان انرژی اتمی و قایم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، یازدهمین دوره جشنواره تولید کنندگان و مدیران جوان و معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور رییس سازمان انرژی اتمی و قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) برگزار و در این مراسم از چهره ماندگار صنعت و همچنین مدیران جوان و نمونه کشور در حوزه های مختلف تقدیر شد.

در این مراسم رضا عظیمی، رییس هیئت مدیره عظیم خودرو به عنوان مدیر جوان نمونه کشور معرفی شد و لوح یادبود این جشنواره را از رضا رحمانی ، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.



گفتنی است در این جشنواره، چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت، مدیر نمونه جوان، واحد تولیدی برتر، واحد خدماتی برتر معرفی شدند و جایزه چهره ماندگار صنعت هم به رضا رضایی رییس انجمن قطعه سازان رسید.



رضا عظیمی نیز بعد از گسترش فعالیت شرکت عظیم خودرو و ابتکار در کسب و کار، اشتغالزایی و موفقیت در حوزه خودرو به نشان مدیر نمونه جوان را در این جشنواره به خود اختصاص داد.



در این جشنواره جمع کثیری از فعالان و مدیران حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور حضور داشتند و علی اکبر صالحی نیز مهمانویژه این جشنواره بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران