کد خبر : ۱۲۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
کلاس G مرسدس بنز همیشه یکی از خاص ترین های این خودرو ساز آلمانی بوده و اکنون مرسدس بنز در راستای تولید سری GLB در تلاش است.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛  این مدل مرسدس بنز دارای شکل و شمایل بسیار خاص و شیک است و به همین سبب یک ماشین بسیار لوکس خواهد بود. بر اساس گزارش ها مرسدس GLB در سال 2019 تولید خواهد شد. تعداد کمی از ویژگی های این خودرو معرفی شده است که ما آن ها را خواهیم گفت.



خصوصیات مرسدس بنز GLB 2019

به گفته مقامات رسمی شرکت مرسدس بنز، تولید این مدل قطعی شده است. این ماشین که در سال 2019 تولید خواهد شد، بین مدل های GLA و GLC قرار خواهد گرفت. 

این یک خودرو لوکس خواهد بود و بر روی شاسی MFA2 ساخته خواهد شد که هم سبکتر و هم محکم تر است.

همچنین گزارش ها بیان می کند که خریداران می توانند جزئی ترین امکانات ماشین را نیز خودشان انتخاب کنند، مانند نوع چرخ ها! این طور که مشخص است این G-Wagon کوچک دارای طراحی دلپذیری خواهد بود و همچنین اصلاحاتی نیز در آن انجام خواهد شد.


پیشرانه و موتور
با این که هنوز مشخصات موتور این ماشین اعلام نشده است، اما گمان می رود که دارای یک موتور دیزلی از خانواده کلاس E باشد. همچنین امکان این وجود دارد که که این خودرو دارای یک موتور دیزلی جدید با حجم دو لیتر باشد. خریداران باید انتظار 160 تا 190 اسب بخار قدرت را از این ماشین داشته باشند. همچنین یک جعبه دنده 9 سرعته و سیستم دو دیفرانسیل محتمل ترین گزینه برای این خودروست.

اما قوی ترین موتور پیش بینی شده برای این خودرو، یک موتور دو لیتری چهار سیلندر توربو شارژ است که 400 اسب بخار قدرت تولید می کند و دارای یک جعبه دنده هفت سرعته است.



تاریخ عرضه و قیمت

متوسط قیمت سری G رقمی در حدود 90 هزار یورو است گرچه قیمت این مدل خاص هنوز مشخص نیست ولی نتیجه پیش بینی می شود که قیمت GLB بیشتر از 90 هزار یورو باشد.

به نظر، مرسدس بنز برای تولید این مدل جدید بسیار مصمم است. اگر آن را در میان هم رده های لوکسش قرار بدهیم، این مدل مطمئنا به اندازه کافی توجهات را به سوی خودش جلب خواهد کرد.

 با توجه به بازار کنونی شاسی بلند ها، مرسدس بنز GLB می تواند شانس بسیار خوبی برای موفقیت در این بازار داشته باشد.


مترجم: مازیار جعفریه
منبع: HandiTech 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران