کد خبر : ۱۲۹۵۳
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
شرکت زامیاد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران، حضوری چشمگیر خواهد داشت.
به گزارش خودروکار، شرکت زامیاد از گروه خودروسازی سایپا، امسال در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، با ارائه آخرین توانمندی ها و دستاوردهای تولیدی حضوری فعال خواهد داشت.

بر اساس این خبر، شرکت زامیاد در این نمایشگاه انواع محصولات از جمله وانت پادرا، مینی تراک دُرکا، کامیون یوروکارگو، کشنده استرالیس و ون ایویکو را در معرض دید فعالان و صنعتگران حوزه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری و عموم بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

همچنین ارائه توانمندی های تولیدی در حوزه های حمل و نقل مسافری و باری متناسب با خدمات شهری، ارتباط و تعامل با سازمان ها و شرکت های خدمات رسان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی از اهداف اصلی شرکت زامیاد برای حضور در این نمایشگاه است .

شرکت زامیاد در این نمایشگاه در راستای هم افزایی توان داخلی و عرضه توانمندی‌های رقابت پذیر تولیدات ملی، انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد میان خودروسازان و قطعه سازان، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل و کالا و مسافر و فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری شرکت خواهد کرد.

گفتنی است، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از ۳ تا ۶ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۷در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت زامیاد در سالن B38 میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران