کد خبر : ۱۳۰۴۸
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
گزارش «خودروکار» از هشتمین نمایشگاه خودرو کرمان(5) ؛
شرکت آرین دیزل نماینده رسمی محصولات تجاری برند JAC کشور چین با حضور در نمایشگاه خودرو کرمان انحصار حضور بخش تجاری های سبک را در دست گرفته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، آرین دیزل با دو محصول متفاوت از کامیونت های برند JAC در نمایشگاه خودرو کرمان حضور دارد.

دو کامیونت 6 و 8.2 تن با کد شناسایی N60 و N82 JAC دارای اتاق بزرگ مجهز به فضای خواب, با گارانتی 2 ساله یا 200 هزار کیلومتری عرضه می شوند از پیشرانه 3.8 لیتری ISF3 مشهور کمپانی کامینز بهره می گیرند که در زمره کارآمدترین و با دوام ترین پیشرانه های توربودیزل در سگمنت تجاری های سبک است.

این پیشرانه با استاندارد آلایندگی یورو 4، بیشینه قدرتی برابر 141 اسب بخار در دور 2600 و پیشینه گشتاور 450 نیوتون متر در دور 1200 را در اختیار گیربکس شش دنده دستی قرار می دهد.

اشتراک بین دو مدل بسیار زیاد است اما تفاوت اصلی که موجب تمایز توان باربری بین دو مدل شده است استفاده از صفحه کلاچ با قطر متفاوت، ضریب متفاوت دیفرانسیل و وزن خالص شاسی در نمونه 8.2 تن است که انتقال نیرو و توان بیشتر باربری را تحت فشار بیشتر فراهم می کند.
 
نمونه 8.2 تن به قیمت 111 میلیون و 800 هزار تومان و نمونه 6 تن به قیمت 105 میلیون و 800 هزار تومان قیمت گذترس شده اند که تا روز پایانی نمایشگاه کرمان تحت شرایط فروش و تخفیف ویژه 1.5 میلیون تومانی در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت.














انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران