کد خبر : ۱۳۰۶۹
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
رییس انجمن واردکنندگان خودرو در گفت و گو با «خودروکار»:
رییس انجمن واردکنندگان خودرو درباره باز شدن سایت ثبتارش برای یک برند خودرویی بیان کرد: سایت ثبتارش در حال تست پایلوت برای بازگشایی پس از ابلاغ دستورالعمل جدید واردات خودرو است و قرار گرفتن نام چند مدل محدود از خودروها بر روی این سایت نیز بر همین اساس بوده است.
فرهاد احتشام زاد، در گفت و گو با خبرنگار خودروکار، با بیان اینکه این سایت برای هیچ برندی باز نشده و اکنون هیچ یک از واردکنندگان خودرو امکان ثبت سفارش را ندارند، تصریح کرد: مدلی که امروز در سایت ثبتارش فعال شده، برای تست بوده و همچنان امکان هیچ نوع ثبتارشی وجود ندارد. با توجه به قول وزیر صنعت در کمیسیون اصل نود مبنی بر ابلاغ دستورالعمل جدید واردات طی روز جاری، همه فعالان مرتبط منتظر انجام قول وزیر هستند.

او درباره آخرین وضعیت خودروهای مورد تایید استاندارد برای واردات، توضیح داد: بر اساس آخرین اطلاعات موجود در سایت سازمان استاندارد، در حال حاضر 83 مدل برند دارای تاییدیه نوع در سال 96 هستند که بعد از دریافت دستوراللعمل جدید و تطابق مدل ها با ضوابط جدید و نیز آخرین وضعیت فعالیت نمایندگی های مرتبط، قابلیت فعال شدن در سایت ثبت سفارش را خواهند داشت که قریب به 60 درصد این مدل ها فعال خواهند شد.

صبح امروز خبری مبنی بر باز شدن سایت ثبتارش برای دو مدل خودروی تویوتا منتشر شد که پس از پیگیری های انجام شده مشخص شده، این دو مدل از قبل در سایت ثبت سفارش وجود داشته و تغییرات در نمایش به واسطه به روز رسانی سایت بوده و سایت همچنان به روی واردکنندگان خودرو بسته است تا قول وزیر محقق شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران