کد خبر : ۱۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کارکنان کانادایی فیات کرایسلر اتوموبیل با قرارداد کاری جدید با این خودروساز موافقت کردند تا خطر اعتصاب در فعالیتهای تولیدی این خودروساز در کانادا حل شود.
به گزارش خودروکار، اتحادیه یونیفور اعلام کرد ۷۰.۱ درصد از اعضای این اتحادیه به قرارداد چهار ساله که ۹۷۵۰ نفر از کارکنان تولید را پوشش می دهد، رای داده اند. اگر کارکنان کانادایی با قرارداد پیشنهادی مخالفت می کردند، به اعتصاب و تعطیلی کارخانه‌های مونتاژ فیات کرایسلر در ویندزور و برامپتون اونتاریو منتهی می شد.

این اتحادیه در بروشوری که در میان اعضایش توزیع کرد، اعلام کرد که فیات کرایسلر متعهد شده در صورت برخورداری از مساعدت دولت و مساعد بودن شرایط سرمایه گذاری، خودروی جدیدی در کارخانه مونتاژ برامپتون تولید کند.

بر اساس گزارش رویترز، اکنون که قراردادهای کاری با جنرال موتورز و فیات کرایسلر تصویب شده است، یونیفور در مرحله بعد تلاش خواهد کرد به توافق مشابهی با فورد دست پیدا کند.

طبق گزارش مرکز تحقیقات سیاست خودروی همیلتون، در فاصله سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ حدود ۱۴۳۰۰ شغل در صنعت خودروسازی کانادا از دست رفت زیرا بعضی از خودروسازان در نقاطی مانند جنوب آمریکا و مکزیک نیروی کار ارزان‌تری یافتند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام
برچسب ها: فیات-کرایسلر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران