کد خبر : ۱۴۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت سیتروئن فرانسه از بازگشت مجدد نسخه تغییر یافته هاچبک C4 در آینده نزدیک به خط تولید خود خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی سیتروئن در پی برآورده نشدن انتظاراتش در میزان فروش  هاچبک C4 در سال 2017  میلادی، تصمیم به توقف تولید این محصول کم توفیق گرفته است اما بنابر اظهار نظر مدیر عامل این شرکت، سیتروئن قصد خداحافظی با نسخه C4 هاچبک را ندارد بلکه تمرکز خود را بر روی تولید یک نسخه جدید و به‎روز شده از C4 Cactus متمرکز کرده است تا به واسطه این محصول تجدید نظر شده  این بار در کلاس خودرویی C (خودروهای خانوادگی کوچک) حرف های جدیدی برای گفتن داشته باشد.

«لیندا جکسون» مدیرعامل شرکت سیتروئن در جدیدترین اظهار نظرات خود پیرامون مدل C4 از رخت بر بستن نسخه هاچبک معمولی این مدل از خط تولید سیتروئن خبر داده است اما در کنار اعلام این خبر از تمرکز بر روی ساختن مدلی جدید بر گرفته از C4 Cactus برای روانه ساختن خودرویی  شبه کراس‌اوور جدید به بازار خودروهای کلاس کامپکت سخن بر زبان آورده است.

لیندا جکسون در گفتگو با مجله اتو اکسپرس گفته است : سیتروئن C4 هاچ‌ بک معمولی هنوز هم برای این شرکت بسیار با اهمیت است. من نمی گویم ما قصد رهایی از C4 Cactus را داریم، اما به زودی یک خودرو جدید در کلاس C را معرفی خواهیم کرد که در واقع نسخه به روز شده و الهام گرفته از C4 هاچبک و‌ C4 Cactus است.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران