کد خبر : ۱۴۶۶۸
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت کارمانیا به عنوان عرضه کننده محصولات برند BYD، به عنوان نخستین محصول برای بازار ایران مدل S6 را در نظر گرفت. با توجه به آمار و ارقام می توان گفت این خودرو با استقبال خوبی از لحاظ فروش در ایران مواجه شده است که عوامل متفاوتی در این امر موثر است که در این گزارش به آن ها می پردازیم.
به گزارش خبرنگار خودروکار، هر چند که بی وای دی محصولات متنوعی دارد اما یکی از شاخص ترین محصولات این برند در کشور را می توان مدل S6 دانست و به زودی شاهد حضور سایر مدل ها نیز خواهیم بود. پارامترهای مختلفی در فروش و استقبال گسترده از مدل S6 تاثیر داشت که از جمله آن ها هم می توان به مشخصات و امکانات قابل قبول این خودرو و هم شرکت عرضه کننده یعنی کارمانیا اشاره کرد.

عموما برخورداری از یک پیشرانه حجیم می تواند می تواند برای خریداران ایرانی جذاب باشد و مدل S6 نیز از پیشرانه 2.4 لیتری بهره می برد که توانایی تولید حداکثر توان 160 اسب بخار را دارد.

همین عامل یکی از نقاط قوت S6 است و با توجه به تنفس طبیعی بودن این پیشرانه، مشتریان هیچ دغدغه ای از بابت دردسرهای پیشرانه های توربو نخواهند داشت ضمن این که مدل S6 از جعبه دنده اتوماتیک دوال کلاچ بهره می برد که دقت و هماهنگی مناسبی با پیشرانه دارد. یکی دیگر از عوامل موثر در فروش هر خودرو به خصوص برای بازار ایران می تواند جادار بودن خودرو باشد چرا که اکثر خریداران ایرانی به دنبال خودرویی خانوادگی هستند که علاوه بر برخورداری از پیشرانه قدرتمند، فضای مناسبی چه در بخش بار و چه برای سرنشینان داشته باشد. مدل S6 نیز یکی از جادارترین خودروها در بین هم رده ها است و همین عامل نیز باعث استقبال گسترده از این خودرو شده است.

بسیاری از خودروهای موجود در بازار ایران ممکن است شرایطی مانند شرایط ذکر شده برای این خودرو را داشته باشند اما ضعف شرکت عرضه کننده باعث عدم موفقیت یک محصول در فروش شود. شرکت کارمانیا به عنوان عرضه کننده محصولات بی وای دی شرایط فروش بسیار مناسب اعلام کرد و در تمام نمایشگاه های خودرویی شرایط فروش و تخفیف های ویژه ای برای محصولات این برند در نظر گرفت. تمام این موارد با در نظر گرفتن شرایط فروش منعطف باعث جذب مشتری شده است و در همین راستا نیز شرکت کارمانیا توانست به فروش 3000 دستگاه از مدل S6 تا پایان سال 96 دست یابد.

خبرنگار خودروکار: شروین اُشیدری
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران