کد خبر : ۱۵۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
خودروکار گزارش می‌دهد؛
اعداد بسیاری هر روز در دنیای خودروها جا به جا می شود اما بعضی از این اعداد بسیار شگفت انگیز هستند و توجه زیادی را به خود جلب می کنند. این هفته باید با یک سوپرخودرو استثنایی خداحافظی کنیم.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در این گزارش هفتگی قصد داریم مهمترین اعدادی که در طول هفته گذشته، بیشتر مورد توجه رسانه ها و کارشناسان خودرویی قرار گرفته از جمله رکوردهای جابه جا شده، خودروهای جدید، میزان تولید یا وزن یک خودرو را بررسی کنیم.

7



از سال 2011 تاکنون 7 سال می گذرد که در تمام این مدت شاهد حضور یکی از بهترین سوپرخودروهای تاریخ بودیم. کونیگزگ آگرا امسال برای همیشه از خط تولید خارج خواهد شد و تمرکز اصلی شرکت بر روی مدل رگرا خواهد بود که جدیدتر و البته با قابلیت های بالاتر است.

641



آلفا رومئو جیولیا کوپه قرار است با پیشرانه ای 641 اسب بخاری وارد بازار شود. شایعاتی از کارخانه به گوش می رسد که آلفا به شدت در حال کار بر روی پروژه یک خودروی دو درب از سدان اسپرت است. این خودرو یک پیشرانه هایبریدی نیز از فراری قرض گرفته است و ممکن است بخشی از نامش GTV باشد.

2019



بعد از سال ها انتظار به نظر می رسد که در نهایت باید در سال 2019 شاهد یک شورولت کوروت موتور میانی باشیم. به تازگی در یک جلسه در لاس وگاس اطلاعاتی از این خودرو داده شده و به نظر می رسد که می توانیم منتظر ورود یکی از بهترین خودروهای تاریخ به بازار در سال آینده باشیم.

2.4



تویوتا 86 که در کشورهای مختلف با نام های گوناگون به فروش می رسد برای نسل آینده خود برنامه های زیادی دارد. نسل آینده این دو خودرو در سال 2021 وارد بازار می شود و حجم موتور 2.4 لیتری با قدرت 260 اسب بخار خواهد داشت.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران