کد خبر : ۱۶۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
شرکت خودروسازی نیسان ژاپن اعلام کرد در ماه آوریل شاهد افت ۲۸ درصدی تحویل خودرو در آمریکا بوده است.
به گزارش خودروکار، حتی اینفینیتی، برند لوکس زیر مجموعه نیسان هم از این رکود در امان نماند. در سال‌های اخیر نیسان با ارائه تخفیف‌های قابل‌توجه سهم بازار خود را در آمریکا افزایش داده است؛ به‌طوری‌که براساس آمار در طول ۹ ماه گذشته بیش از ۹۰ درصد هزینه‌های بازاریابی نیسان برای ارائه طرح‌های تخفیف صرف شده است.

اما رکود اخیر بازار آمریکا سبب شده است دیگر خودروسازان هم به ارائه مشوق‌های مشابه روی آورند و از مزیت نیسان در این بازار بکاهند. این در حالی است که فروش خودروی تمام برقی نیسان لیف در سه ماه نخست سال ۲۰۱۸ حدود ۱۰‌درصد بیشتر شده است. به‌نظر می‌رسد نیسان سرمایه‌گذاری در بخش خودروهای برقی و بازارهای نوظهور نظیر چین را به فروش محصولات درون‌سوز در آمریکا ترجیح خواهد داد.

منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران