کد خبر : ۱۶۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
در نشست خبری بهمن موتور مطرح شد؛
مدیرعامل بهمن موتور از تحویل به موقع خودروهای هاوال به مشتریان خبر داد و گفت: ظرفیت تولید هاوال با توجه به استقبال زیاد مشتریان، افزایش پیدا خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، حمیدرضا داوودزاده در نشستی خبری با خبرنگاران، در پاسخ به اینکه برنامه تولید محصولات هاوال چقدر است؟ اظهار کرد: برنامه اول ما تولید ۶ هزار دستگاه خودرو در سال جاری بود اما با استقبال صورت گرفته در حال مذاکره با شریک خود برای افزایش این ظرفیت هستیم.

داودزاده درباره برند جدید این شرکت، توضیح داد: در حال مذاکره با یک برند دیگر هستیم اما هنوز قطعی نشده است. از سوی دیگر تولید مزدا۳ تا پایان امسال ادامه خواهد داشت و برای تولید یک محصول دیگر از مزدا در حال مذاکره هستیم.

او همچنین با اشاره به عمق ساخت داخل H2 و B30 گفت: عمق ساخت داخل H2 طی دو سال از شروع فعالیت به ۴۰ درصد خواهد رسید و عمق ساخت داخل B30 نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل بهمن موتور درباره  ظرفیت تولید مزدا ۳ تا پایان امسال، اظهار کرد: برنامه تولید مزدا ۳ تا پایان امسال ۹ هزار دستگاه است.

او همچنین در پاسخ به پرسش خودروکار مبنی بر وضعیت محصول مزدا cx5 گفت: فعلا در حال دریافت مجوزهای استاندارد برای این خودرو هستیم و در صورت توافق نهایی این محصول به صورت وارداتی به بازار ایران می آید.




انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران