کد خبر : ۱۶۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
این روزها یک سدان لوکس بودن سخت است! بر اساس گفته های سایت اینترنتی "Kelley Blue Book"، فروش سدان ها در بازار خودرو چیزی کمتر از 13 درصد است و این در حالی است که این آمار شامل شاسی بلند های لوکس هم می شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ آمار فروش امسال لینکلن پس از تولید مدل های "MKC" و "MKX" 9 درصد رشد داشته است. اما سوال این است که مدل "Continental" 2017 می تواند ورق رای کاملا برای این کمپانی برگرداند؟

بر اساس تجربیات رانندگی با این خودرو به وسیله رانندگان حرفه ای، این خودرو تجربه یک دانندگی لذت بخش و راحت را در اختیار سرنشین می گذارد. همچنین لینکلن در رابطه با طراحی این خودرو واژه "کاملا لوکس" را استفاده می کند.


 
به مدل سال ها فورد و جی ام سعی داشتند تا نسخه آمریکایی خودرو های لوکس اروپایی را تولید کنند. این گونه می شد که تقریبا تمامی بخش های خودرو های تولید شده به نوعی تقلید از همتای اروپاییشان بود. کمپانی لینکلن با داشتن بدنه منحصر به فرد و کابین بزرگ و لوکس، با ورود به این بازار یک تعریف جدید از خودرو مردن و لوکس آمریکایی ارائه داد.
 

جلو پنجره بزرگ و قابل توجه، چراغ های بسیار زیبا و خطوط بدنه منحصر به فرد این خودرو باعث شد تا لینکلن پس از سال ها تحولی عظیم در طراحی خود به وجود بیاورد و چشم ها را به سمت خودش خیره کند. این چیزی بود که سال ها از این کمپانی مشاهده نکرده بودیم. 


استراحت بر روی صندلی هایی مجهز به گرم کن و سرد کن و ماساژور، داشتن یک سیستم صوتی قوی و سیستم "کنترل صدای استاندارد" (که باعث کاهش صدای اتوبان در داخل اتاق ماشین می شود) یک محیط اشرافی را برای شما فراهم می سازد. 
 

مازیار جعفریه
منبع: forbes.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران