کد خبر : ۱۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
خودروی لوکس و زیبای رنو تلیسمان امروز طی یک مراسم به مشتریان تحویل شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، امروز طی مراسمی که از سوی نگین خودرو برگزار شد، اولین سری خودروهای تلیسمان به مشتریان این شرکت تحویل داده شد.

گفتنی است در این مراسم مدیران ارشد نگین خودرو، رنو، و ایرتویا حضور داشتند و بدین ترتیب خودروی رنو تلیسمان آن هم چند روز زودتر از موعد مقرر، تحویل مشتریان شد.

لازم به ذکر است جمشید حسینی مدیرعامل نگین خودرو در مراسم رونمایی این خودرو گفته بود حدود هزار دستگاه رنو تلیسمان تا پایان سال به فروش می رسد اما از قرار معلوم و با استقبال گسترده مشتریانن از این خودرو، احتمالا تلیسمان رکورد فروش در بین رقبای هم قیمت خود در بازار را خواهد شکست.

گفتنی است این خودرو چهار سیلندر فرانسوی حداکثر سرعت 215 کیلومتر بر ساعت را پشتیبانی می‌کند و گفتنی است که شتاب 0 تا 100 این مدل از محصولات رنو 7.7 ثانیه تعیین شده است.

براساس این گزارش شکل ظاهری تلیسمان با وجود ال‌ای‌دی هایی که از بالای چراغ تا سپر امتداد یافته است چند برابر می‌شود و برای جذاب تر شدن این خودرو فرانسوی درب موتور عضلانی شده است.

لازم به ذکر است در سطح تجهیزات ایمنی، رنو برای تالیسمان از چیزی دریغ نکرده است و امکاناتی مانند کروز کنترل هوشمند، هشداردهنده تغییر لاین و نقطه کور، هشداردهنده سرعت، سیستم تابلوخوان، چراغ‌های گردشی، نوربالای اتومات و سنسور از ویژگی‌های قابل سفارش این فرانسوی است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران