کد خبر : ۱۷۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
خودروکار گزارش می‌دهد؛
اخیرا داج به طور کامل از مدل های چلنجر و چلنجر SRT هلکت رونمایی کرده است. این خودرو ها سریع ترین و قدرتمند ترین ماسل کار جهان نام گرفته اند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، این مدل جدید مجهز به موتور هشت سیلندر است که قدرتی برابر 797 اسب بخار و گشتاوری معادل 958 نیوتون.متر تولید می‌کند. این موتور سوپرشارژ 6.2 لیتری هشت سیلندر به همراه جعبه دنده هشت سرعت اتوماتیک بوده و گشتاور آن 18 درصد افزایش داشته است. لازم به ذکر است که موتور مذکور در مدل دیمن نیز استفاده شده است.



به گفته داج، این موتور هشت سیلندر 25 به روز رسانی مهم داشته است که شامل سوپرشارژ بزرگتر، میله های اتصال و پیستون های قوی تر، سرعت بالای سوپاپ ها، سیستم انژکتوری و سیستم روغن کاری می‌شود.

این به روزرسانی ها باعث عملکرد فوق العاده این مدل جدید شده اند. سرعت در عرض 3.4 ثانیه ار 0 کیلومتر به 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت 327 کیلومتر بر ساعت است.



این خودر در هر دقیقه، 5.4 لیتر سوخت مصرف می‌کند. این بدان معناست که باک خودرو می‌تواند در کمتر از 11 دقیقه خالی شود.

ردآی (Redeye) جدید، قوی ترین چلنجر SRT هلکت است. قدرت و گشتاور آن به ترتیب معادل 717 اسب بخار و 890 نیوتون.متر است.

برای 2019، مدل های هلکت ظاهر عضلانی تری خواهند داشت و چرخ های آن ها مدل استاندارد 20 اینچی خواهد بود. مدل های چلنجر SRT هلکت و R/T  با پکیج وایدبادی (کیت پهن بدنه چلنجر دیمن که بر روی مدل هلکت هم نصب می‌شود) معرفی شده در 2018 نیز ارائه می‌شوند.

تولید این محصولات جدید از پاییز سال جاری شروع خواهد شد.


مترجم خودروکار: پرستو مهدی قلیخان
منبع: Motor 1

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران