کد خبر : ۱۸۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
خودروکار گزارش می دهد؛
صبح امروز گروه خودروسازی بهمن میزبان صاحبان خودروهای بسترن B30 و B50 بود تا مدیران این شرکت ضمن اطلاع رسانی جدیدترین اخبار این شرکت از نزدیک به سوالات و پرسش های مشتریان خود نیز پاسخ دهند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، صبح امروز صاحبان خودروهای بسترن با حضور در تعمیرگاه مرکزی و کارخانه مرکزی شرکت بهمن موتور از نزدیک با مدیران گروه بهمن دیدار و جویای پاسخ سوالات خود پیرو محصولات بسترن شدند. 



در این نشست حمید رضا داوودزاده مدیرعامل بهمن موتور ضمن ابراز خرسندی از استقبال مردم از محصولات جدید بهمن از پیش فروش بیش از دو‌ هزار دستگاه خودرو B30 تنها کمتر از دو ساعت در سراسر کشور خبرداد و در راستای استقبال مردم، از عرضه محصول جدید هاوال H6 در بهمن ماه آینده سخن به زبان آورد.


مدیرعامل بهمن موتورز در ارتباط با علت توقف تولید بسترن B50 گفت: هدف ما تولید انبوه و عرضه خودرو با تیراژ بالاست و خودرو B50 علی رغم‌کیفیت بسیار بالا به دلیل قیمت بالاتر نسبت به B30 مناسب تولید انبوه نبود اما امید داریم که بازهم این خودرو به خط تولیدمان بیاید و همچنین دارندگان B50 نگران خدمات پس از فروش نباشند چرا که بهمن موتور به ضمانت ده ساله خود پایبند است.

داوودزاده در ادامه گفت: در حال حاضر هر سه محصول ما دارای 4 ستاره کیفی هستند و این نشان از کیفیت بالای محصولات مزدا، هاوال و FAW دارد. هدف گروه بهمن، تبدیل خودروی B30 به خودرویی برخوردار از سهم قابل توجه از بازار است و تولید سالیانه بیش از 30 هزار دستگاه را هدفگذاری کرده ایم، ضمن اینکه نوید حضور مجدد محصولات جدید از شرکت FAW را نیز به مشتریانمان می دهم.



همچنین در این گردهمایی مدیران بخش رنگ آمیزی و مدیر سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن نیز ضمن مطرح کردن استفاده از سیستم تمام روباتیک رنگ آمیزی و نبود هیچگونه کمبود قطعات یدکی، شخصا به پرسش های مشتریان پاسخ دادند.

خبرنگار خودروکار: فاضل سوری
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران