کد خبر : ۱۸۳۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
با همت تيم Think2link روز ٢٥ تيرماه بيش از ٦٠ نفر از متخصصين و خبرگان صنايع مختلف و همچنين صاحبان كسب و كار در فضايي دوستانه و صميمانه گردهم جمع شدند تا در خصوص تجربيات و علاقه‌مندي‌هاي خود در موضوع برندسازی شخصی و در حوزه هاي مختلف كسب و كار و با یکدیگر تعامل داشته باشند.
به گزارش خودروکار، دورهمی لینکدینی‌ها برای رسیدن به سه هدف شبکه‌سازی، توانمندسازی فردی و توسعه سازمانی توسط معدودی از جوانان فعال در فضای مجازی لینکدین تشکیل شده است تا بتواند از فرصت‌های موجود این فضای مجازی کسب و کار به روش خلاقانه‌ای بهره‌ ببرد.

مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این دورهمی‌ها که در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار می‌شود در هر ماه با یک موضوع مشخص تشکیل می‌گردد تا بتواند پلی باشد میان افراد مختلف کسب و کار.

در اولین دورهمي آقايان سامان فائق ( ايده پرداز و موسس برنامه برنده باش) رضا مهدوي (مدير عامل تله كوله و مشاور برندينگ) علي شكوهی (مديرعامل و عضو هيات مديره آژانس بازاريابيMuttana) اميد ملائكه (مدير و موسس ايران برندينگ) دقايقي به ايراد سخنراني و انتقال تجربيات خود با محورهاي برندسازي شخصي و لزوم رعايت اصول آن، برندسازي شخصي با تاكيد بر چشم‌انداز و بينش فردي،  مباني و تئوري‌هاي برندسازي شخصي پرداختند.

علاقمندان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات تكميلي و حضور در دورهمي‌هاي آتي نسبت به ارسال درخواست خود با ذکر شماره تلفن به آدرس info@think2link.com اقدام نمایند.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران