کد خبر : ۱۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
اخیرا درباره این بحث شده بود که چرا بی ام دبلیو M2 جایزه بهترین خودرو برای خریدن از مجله "Motor Authority" را از آن خود کرد. انتخاب کردن این عنوان برای یک ماشین همیشه امری پر حاشیه بوده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ این که بخواهیم بهترین ماشین در میان خودرو های بازار را بیابیم و انتخاب کنیم کار سختی نیست. اما انتخاب کردن ارزشمند ترین و بهترین ماشین برای خریدن در میان خودرو های جدید موجود در بازار کاری دشوار است و نمی توان آن را به یک دسته بندی خاص محدود کرد. هرچقدر هم سخت اما می بینیم که بی ام دبلیو M2 خودرو انتخابی ما است.
این مجله حس کرده که این ماشین به چیزی بیشتر از توجه نیاز دارد و آن را به عنوان بهترین سال برای خریدن برگزیده است.


این یک امر بسیار عجیب و جذاب است هنگامی که می بینیم این ماشین در میان رقبایی مثل آئودی R8 V10، فورد Focus RS، آئودی A4 و آکورا NSX این عنوان را کسب کرده است. این یک رقابت بسیار سنگین بوده است و تمامی ماشین های ذکر شده برای برنده شدن ساخته شده اند. مخصوصا ماشین هایی مثل فورد Focus RS و آئودی A4 که با توجه به ویژگی هایشان در عین اینکه برای انجام دادن کار های روزانه بسیار مناسب هستند، دارای قدرت بسیار زیادی هستند. اما هیچ خودرویی نتوانسته است که یک مجموعه کامل مانند بی ام دبلیو را ارائه بدهد.

مجله Motor Authority بی این باور است که مدل M2 با توجه به دست فرمان، کنترل، کارایی و ظاهری فوق العاده توانسته است که این کمپانی آلمانی را به دوران اوجش برگرداند. از جمله ویژگی های دیگر آن می توانیم به صندلی عقب های کارا و صندوق عقب جادار آن اشاره کنیم. 


مانند تمامی سری های M بی ام دبلیو این خودرو دارای پیچیدگی های زیادی برای رانندگی نیست. این خودرو یک ماشین ساده، با کارایی غیر قابل انتظار، رانندگی لذت بخش و یک قیمت مقرون به صرفه است. به همین علت این مجله آن را در میان سایر رقبا در جایگاه اول قرار داده است.


مازیار جعفریه
منبع: BMW Blog
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران