کد خبر : ۱۹۱۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
خودروکار گزارش می‌دهد؛
برند کره ای هیوندای در تازه ترین اقدام خود برنامه آینده خود را برای چند محصول محبوبش ارائه داده است که در میان آن ها ولوستر نیز به عنوان یک مدل جوان پسند حضور دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، هیوندای ولوستر که مدت ها است دل همه جوانان را برده حالا باید میزبان نسل جدید خود باشد. این خودرو کاملا جدید شده و برای اولین بار در نمایشگاه دیترویت از آن رونمایی شد اما قرار است در سه ماهه چهارم سال 2018 وارد بازار جهانی شوند.

برنامه اولیه برای ورود به بازار در سه ماه سوم سال بود اما بنا به دلایلی حالا باید بیشتر صبر کنیم. این خودرو قرار است در سه مدل پایه، متوسط و N وارد بازار شوند. البته مدل N این خودرو که با بالاترین امکانات و البته عملکرد عالی پیشرانه تنها در بازار کره و آمریکای شمالی حضور خواهد داشت.


در مورد تغییرات مدل جدید نسبت به مدل قبلی که سن آن بسیار زیاد شده باید به این مورد اشاره کنیم که شباهت بیشتری بین این خودرو و i30 به وجود آمده است. همچنین پلتفرم آن نیز مشترک با مدل کونا است که جدیدترین پلتفرم این کارخانه است. هیوندای برای سیستم ارتباطی و سرگرمی آن نیز از بهترین و جدیدترین مدل خود استفاده کرده است.

هنوز قیمت و جزئیات داخلی این خودرو تایید نهایی نشده است اما می توان انتظار یک کابین متحول شده به همراه صفحه نمایش 7 یا 8 اینچی را داشته باشیم که با اپل و اندروید کاملا هماهنگ شده است. البته همه سیستم های امنیتی از جمله ترمز خودکار اضطراری، دستیار حرکت بین خطوط، کروزکنترل، مانیتور نقاط کور و ... است.

در مدل پایه این خودرو پیشرانه 2 لیتری ساده 4 سیلندر وجود دارد که از روی مدل کونا آمده است که البته شش دنده اتوماتیک و دستی خواهد بود. در مدل توربو پیشرانه 1.6 لیتری توربو 4 سیلندر است که 6 دنده دستی و 7 دنده کلاچ دوگانه اتوماتیک نیز در آن وجود دارد.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : Motor1.com

انتهای پیام/ 
برچسب ها: خودروکار
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران