کد خبر : ۱۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
مدیر نمایندگی سایپا در ماهشهر:
مدیر نمایندگی سایپا در ماهشهر می‌گوید: این روزها همه با جان و دل کار می‌کنیم. همه روزهای سال همین طور است اما نزدیک اربعین که می‌شود خدمات ما هم رنگ و بوی دیگری دارد.
به گزارش خودروکار، به نقل از سایپا نیوز، عبدالکریم یاسین صدری مدیریت یکی از نمایندگی‌های حاضر در طرح خدمات ویژه اربعین را در ماهشهر بر عهده دارد. زائرانی که از مناطق جنوبی کشور عازم عتبات عالیات هستند، بعد از عبور از ماهشهر و آبادان، از مرز شلمچه وارد عراق می‌شوند. با توجه به طولانی بودن مسیر رسیدن به نجف و کربلا، بسیاری از هموطنان ترجیح می‌دهند با خودروی شخصی به سمت مرز بروند و به قولی، اختیارشان دست خودشان باشد.

صدری به افزایش تردد در این مسیر در ایام منتهی به اربعین اشاره می‌کند و می‌گوید: از ماهها پیش ما خودمان را آماده پذیرایی و ارائه خدمت به مشتریان کرده‌ایم، سایپایدک هم پشتیبانی خوبی از نمایندگی‌ها کرده و خوشبختانه هیچ کمبودی از لحاظ قطعات و امکانات نداریم.

صدری در خصوص میزان رضایت مشتریان از خدمات در نظر گرفته شده بیان کرد: بعد از اینکه خودرو از نمایندگی‌ خارج شود، از طریق سیستم نظرسنجی مستقر در نمایندگی اقدام به سنجش رضایت مشتریان می‌شود. تاکنون بیشتر از 90 درصد مشتریان از خدمات ارائه شده راضی بوده‌اند چون هم قطعات لازم و ضروری موجود بوده و هم زیرساخت‌های مناسب برای ارائه خدمات از ماه ها پیش فراهم شده است و از نظر آمادگی نیروی انسانی هم خوشبختانه تمام کارکنان خود را برای حضور در این طرح خدمات ویژه آماده کرده بودند.

شایان ذکر است نمایندگی سایپا در ماهشهر، به صورت روزانه در این طرح فعال است و طبق برنامه از 7 صبح تا 5 بعد از ظهر ارائه خدمات می دهد البته اگر بعد از این ساعت هم مسافری به نمایندگی مراجعه کند با وجود اینکه در شیفت شبانه روزی قرار ندارند ارائه خدمات می دهند و علاوه بر این امکانات پذیرایی و اقامت مسافران را فراهم کرده و در حد توان سعی خواهد شد که مشکل همان موقع حل شود.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران