کد خبر : ۱۹۲۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
خودروکار گزارش می‌دهد؛
شرکت ب‌ ام و از آخرین نسل خودرو Z4 رونمایی کرد که این خودرو می‌تواند زیباترین محصول این خودرو تا به حال باشد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، نسل جدید Z4 در غالب نسخه M40i معرفی شد که یکی از خوش چهره‌ترین خودروهای ب ام و است.

نسل‌ های پیشین این خودرو زیبا بودند اما در رابطه با این نسل می‌توان کلمه فوق العاده را به کار برد. این خودرو یکی از بهترین‌های طراح مشهور، "کریس بنگِل" است و به خصوص نسخه M این خودرو بسیار چشم نواز است.


از زمان تولید مدل Z8 که یکی از زیباترین محصولات ب ام و بود، خودرو Z4 به روز رسانی می‌شد اما از جذابیت آن کم کم کاسته شد و شرکت آلمانی آمار فروش چندان خوبی از این محصول نداشت.

اما اخیرا زمزمه‌هایی مبنی بر تولید نسل جدید مدل Z ب ام و با همکاری تویوتا بود که به نوعی همه را شوکه کرد. تویوتا سوپرا جدید بسیار جذاب به نظر می‌رسید اما در رابطه با ب ام و کمی شک و تردید وجود داشت. اما هنگامی که از این خودرو رونمایی شد، با یک محصول زیبا، عضلانی و یک رودستر تمام عیار مواجه می‌شوید.


اولین سری این خودروها با رنگ نارنجی متالیک عرضه خواهند شد. سقف تا شو این خودروها در دو نوع فلزی و پارچه‌ای عرضه خواهد شد و رینگ‌های آن آلمینیومی 19 اینچی خواهند بود. داخل این خودرو چرم مشکی با کیفیت، Head-up display و تمامی امکانات یک خودرو اسپرت لوکس وجود دارد.

نکته اینجاست که آیا این خودرو تفاوتی با نسل‌های قدیم دارد؟

جواب "بله" است. این خودرو به لطف ارتفاع کمتر نسبت به مدل پیشین و همچنین یک پیشرانه شش سیلندر خطی با قدرتی معادل 382 اسب بخار و 369 نیوتون.متر گشتاور عملکرد بسیار بهتری نسبت به قبل دارد.


همچنین نسل اول این اسپرت آلمانی مجهز به کمک فنرها، ترمزها و سیستم تعلیق شرکت "M Power" است که آن را تبدیل به خودرو اسپرت تمام عیار می‌کند.





مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: CNET

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران