کد خبر : ۱۹۴۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
طراح مشهور بوگاتی، پورشه 911 را به زیر قلم برد.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ طراح مدل معروف بوگاتی چیرون اینبار در طراحی اولین خودوری اسپرت دنیا  دست برد تا پورشه 911 در متفاوت ترین طراحی و ظاهری شکیل دیده شود.  ساشا سلیپانوف طراح مشهور کمپانی بوگاتی تصاویری از خودوریی که حاصل  کار بر  بر روی مدل  سنتی پورشه 911 را را منتشر ساخت.


چیزی که تمام توجهات را به خود جلب میکند  این است که  با اینکه  فرم و خطوط بدنه سنتی جای خود را به  طراحی تکاملی و مدرن داده است اما نسبت به اخرین سری  های پورشه 911 تولیدی کمپانی پورشه، شباهت بیشتری با  سری های نخستین این خودرو دارد.


در پورشه 911 طراحی سلیپانوف  که از   پروژه ی2015  Mission E konsept   کمپانی پورشه الهامات زیادی گفته است طرز قرار گرفتن چراغ های جلو که به صورت 4 چراغ فرو رفته در کاپوت است ظاهری خاص به قدیمی ترین خودروی اسپرت دنبا داده است.

در نمای جلویی خودرو  ، طراحی خاص و برجسته دماغه، 911 را با مدل های پیشین بسی متفاوت کرده است.  به لطف  تغییراتی که در جلوپنجره ی خودرو صورت گرفته سیستم هوا رسانی در خودرو نیز بسی بهبود یافته است.


ساشا سلیپانوف در توصیف این کار  چنین میگوید: "  در واقع در این طراحی هدف برگشتن به شکل ظاهر اصلی و اورجینال 911 در سال های نخستین تولیدش بوده است."

لازم به ذکر است که؛ پورشه 911 اولین خودروی اسپرت دنیا  و از قدیمی‌ترین خودروهای اسپرتی است که هنوز در حال تولید است. این خودرو دارای طراحی شناخته شده می‌باشد و موتور آن در عقب خودرو قرار می‌گیرد. از زمان معرفی آن در سال 1963، این خودرو به طور مداوم مورد توسعه و تغییر قرار گرفته است ولی طراحی اولیه آن دست نخورده باقی‌مانده است. 



منبع: otohaber.com.tr  
ترجمان: فاضل سوری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران