کد خبر : ۲۰۰۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت در گفت گو با خودروکار؛
رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت از آمادگی تمامی جایگاه های سوخت جهت عرضه بنزین سوپر خبر داد و گفت: بر اساس قولی که به وزیر نفت داده شده است، نرخ بنزین تا پایان سال بدون تغییر خواهد بود.
بیژن حاج محمدرضا- رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت در گفت گو با خبرنگار خودروکار با اشاره به آماده بودت جایگاه های سوخت مبنی بر توزیع بنزین سوپر اظهار کرد: در حال حاضر تمامی جایگاه هایی که پیش تر نیز عرضه بنزین سوپر را بر عهده داشتند، آمادگی عرضه دارند.

او ادامه داد: در حال حاضر همه جایگاه های سوخت توان عرضه بنزین سوپر را دارند، اما برخی جایگاه ها همچون جایگاه های حومه تهران و جنوب شهر که فروش روزانه آنها کمتر از یک هزار لیتر است، عرضه کمتری صورت می گیرد.

حاج محمدرضا با اشاره به مشکلات به وجود آمده بر سر کمبود بنزین سوپر طی مدت اخیر گفت: کمبود بنزین سوپر به دلیل تولید و تامین بنزین یورو4 و یورو 2 به تاخیر افتاد؛ اما این امیدواری وجود دارد که حداقل تا پایان ماه جاری، تمامی جایگاه های سوخت توان عرضه بنزین سوپر را داشته باشند.

او ادامه داد: اکنون هیچ مشکلی در زمینه توزیع، تولید و عرضه بنزین سوپر در جایگاه های سوخت وجود ندارد و به زودی بنزین سوپر به شبکه تولید و توزیع و جایگاه هایی که توان تولید را دارند، بر می گردد.

رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت در پاسخ به نرخ بنزین سوپر در جایگاه ها بیان کرد: بر اساس قولی که وزیر نفت از جایگاه داران گرفته اند، تا پایان امسال نرخ بنزین ثابت است و اتحادیه نیز همواره در کنار دولت است تا از قاچاق سوخت جلوگیری شود.  

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران