کد خبر : ۲۰۵۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کمپانی فورد سر انجام از فیس لیفت فورد اکو اسپرت 2018 رونمایی کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ مدل 2018 اکو اسپرت (EcoSport) ، خودروی suv کوچک  کمپانی  فورد به روزرسانی شد.  این خودرو معرفی شده در نمایشگاه لس آنجلس2016 ، در گام اول برای تولید و فروش در بازار امریکای شمالی  آماده می شود. در  EcoSport 2018، این ترکیب  زیبا ی جلو پنجره ی بزرگ با چراغ های جلو  است که در نگاه اول جلب توجه می کند. از دیگر جزئیات جذاب در این مدل باید به قرار گرفتن پیشرانه ای 3 سیلندری  با حجم موتور1.0 لیتر  در زیر کاپوت اشاره کرد. هم چنین گزینه ی 4 سیلندری با حجم موتور 2.0 لیتر  نیز ارائه خواهد شد. 


مدلی که با پیشرانه ی 2.0 لیتری ارائه  می شود از سیستم همزمان 4 چرخ محرک (4WD) نیز بهره مند است. انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ های این شاسی بلند ریزجسه، توسط گیربکسی اتوماتیک و 6 سرعته  صورت می پذیرد.

از امکانات داخل خودرو  باید به سیستم اطلاعات  و سرگرمی موسوم به SYNC 3  دارای صفحه نمایش  8 اینچی اشاره کرد. پشتیبانی از اپل کارپلی، آندروید اتو و خروجی‌های USB برای شارژ سریع، از دیگر مشخصات سیستم اطلاعات و سرگرمی  اکو اسپرت مدل 2018 است. همچنین سیستم  صوتی B&O با قدرت 675 وات و بهره مندی از 10عدد بلندگو مخصوص تیتانیوم را نیز در اختیار دارد.

به گفته ی خود کمپانی فورد، EcoSport 2018 نسل جدید این مدل بوده ولی به  خودروی به نمایش گذاشته شده  بیشتر  می شود به چشم یک فیس لیف نگاه کرد تا نسل جدید! 

لازم به ذکر است که EcoSport از اوایل سال 2018 میلادی وارد نمایندگی‌های فروش در امریکای شمالی خواهد شد. در مورد مشخصات قیمتی خودرو نیز  هنوز اطلاعاتی در دست نیست و در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران