کد خبر : ۲۰۷۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
میزان گزارش می دهد
با توجه به اطلاعات به دست آمده تردد در تمام محصورهای اصلی در جریان است و تنها چند محور به دلیل بارش شدید برف تا اطلاع بعدی مسدود خواهند بود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در دو روز گذشته در شهرهای مختلف تهران برف پاییزی رنگ و بوی زمستان را به کشور آورده است، سرما و برف قابل توجه در برخی از شهرها و شهرستان‌ها رفت و آمد را تا حدودی سخت کرده است اما طبق اعلام راهداری، در حال حاضر در تمام محورهای اصلی تردد عادی در جریان است و از نظر جوی در برخی محورهای استان مازندران، گلستان و کرمان بارش برف گزارش شده است.

لازم به ذکر است که همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است و این در حالی است که تنها محور مسدود شریانی کمربندی دهلوران اندیمشک است که درکنار آن شمشک-دیزین، پونل-خلخال و دامغان-گلوگاه به دلیل بارش برف و کولاک شدید تا اطلاع بعدی مسدود است.

اما در کنار این‌ها تمام راه‌های ورودی و خروجی به شهر تهران باز است و با توجه به اطلاعات به دست آمده کمترین میانگین سرعت به ثبت رسیده در مسیر قم-تهران در منطقه عوارضی با 29 کیلومتر بر ساعت ثبت شده و در سوی دیگر بیشترین میانگین سرعت با سرعت 113 کیلومتر بر ساعت در مسیر آزادراه کرج تهران در منطقه عوارضی قدیم به ثبت رسیده است.

البته این آمار در حالی منتشر شده که در این میان با وجود آنکه مسیر شرایط تردد آبعلي–رودهن، وهن آباد – ورامين و ورامين - وهن آباد روان اعلام شده اما میانگین سرعت و میزان تردد در این مسیر صفر اعلام شده است.

اما در روزهای تعطیل تعدادی از تهرانی‌ها به شهر لواسان مراجعه می‌کنند و مسیر تهران لواسان در روزهای پایانی هفته حجم ترافیک قابل توجهی به خود می‌بیند، با توجه به اطلاعات به دست آمده دسترسی به لواسان مسدود نیست و وضعیت ترافیکی مسیر روان گزارش شده است.

آخرین وضعیت راه های کشور/ ورودی و خروجی های تهران در آرامش

آخرین وضعیت راه های کشور/ ورودی و خروجی های تهران در آرامش

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران