کد خبر : ۲۱۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
آئودی A5 Sportback 2018
آئودی A5 Sportback 2018 این هفته، یعنی سال 2016 در نمایشگاه ماشین لس آنجلس رونمایی شد که قرار است در بهار سال 2017 وارد بازار جهانی شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ این فست بک (fastback) چهار در اسپرت در طراحی شباهت زیادی به خودرو فوق العاده A7 دارد. این اولین باری نیست که ما این ماشین را مشاهده می کنیم و قبلا در نمایشگاه خودرو 2016 در پاریس به نمایش گذاشته شده بود. اما اولین بار است که این خودرو در ایالات متحده به نمایش گذاشته می شود.

نسل دوم این ماشین برای اولین با در جاده ها آزمایش خواهد شد. این مدل A5 Sportback با دو موتور متفاوت در دو تیپ ارائه خواهد شد. احتمالا دوست داران آئودی با ویژگی های موتوری این خودرو که دارای پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر و قدرت 252 اسب بخار است، آشنایی دارند.


به گفته این کمپانی موتور این ماشین انقدر خوب خواهد بود که به وسیله یک جعبه دنده اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه و سیستم دو دیفرانسیل که آئودی آن را Quattro می نامد، بتواند در زیر 6 ثانیه ار صفر به سرعت صد کیلومتر برسد.

اگر این حجم موتور شما را راضی نمی کند باید بگوییم که برای بخش موتور این ماشین گزینه دومی نیز وجود دارد. یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر که دارای 354 اسب بخار قدرت است و دارنده یک جعبه دنده 8 سرعته است. این خودرو نیز مانند دیگر تیپ آن دو دیفرانسیل است و در 4.5 ثانیه از صفر به صد کیلومتر می رسد.


طراحی داخلی آن شباهت زیادی به مدل A4 این شرکت دارد. تمامی گزینه ها مانند کروز کنترل و ویژگی های امنیتی پیشرفته به کار رفته در مدل های دیگر، در این خودرو نیز موجود هستند.

اسکات کیوگ، مدیر آئودی در آمریکا، گفت که A5 جدید مانند فرزند مدل A7 است و این امر کاملا درست است. تمامی خطوط بدنه شبیه مدل A7 هستند با این تفاوت که قسمت جلوی آن دارای ظرافت بیشتری است.


مترجم: مازیار جعفریه
منبع: Motor Authority
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران