کد خبر : ۲۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ جدید(MVM X33 new) بسیار در طراحی از نسل های قبلی خود زیباتر شده و امکانات مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار داده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در نگاه اول "ام وی ام ایکس ۳۳ جدید" (MVM X33 new) چندان شباهتی با نسل های قبلی خود ندارد و فقط همان پلت فرم را یدک می کشد.

طراحی بدنه، چراغ ها، آینه ها، دستگیره ها، درب صندوق عقب و ... بسیار متفاوت و البته زیباتر از قبل شده بود.

وقتی داخل خودرو می نشستی با صندلی های نسبتا راحت، دید کافی برای راننده و سرنشین ها و فضای مناسب برای سرنشینان عقب خودرو مواجه می شدیم.


از آن مهمتر کیفیت تریم داخل کابین هم به نسبت قبل بالاتر رفته و تزئینات داخل کابین هم زیباتر و متفاوت تر از نسل قبلی این خودرو بود.

گفتنی است این خودرو با حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی، ۴ سیلندر، ۱۶ سوپاپ، ۱۳۶ اسب بخار قدرت، و گشتاور ۱۸۰ دور در دقیقه، حجم باک ۵۵ لیتر و ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت سرعت را داراست.


از امکانات این خودرو می توان به سان روف، تنظیم برقی آینه های جانبی، سیستم تهویه هوشمند، سیستم مدیریت پیمایش، بولوتوث، سنسور دنده عقب، کروز کنترل و مانیتور ۸ اینچ لمسی نام برد.

گفتن این نکته هم بسیار مهم هست که در تست و مقایسه تمام خودروها باید هر خودرو را به نسبت قیمت و همکلاسی های خود سنجید و مورد بررسی قرار داد.

لازم به ذکر است براساس قیمت‌گذاری مدیران خودرو "ام وی ام ایکس 33 اس” در دو تیپ عرضه می شود و قیمت ایکس 33 اس در مدل معمولی 74.889.000 تومان و تیپ اسپرت آن 76.889.000 قیمت دارد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران