کد خبر : ۲۲۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
اخیرا سدان جدید شرکت چری یعنی آریزو6 که قرار است به زودی وارد بازار خودرو کشور گردد، در کشور چین رونمایی شده است، این سدان زبان جدید طراحی در چری را نشان میدهد، که دقیقا مطابق با سبک و سیاق خودروهای اروپایی بوده و نشان از آمادگی چری برای ورود به بازارهای اروپا و جهان را دارد.
به گزارش خودروکار، اما یک نکته جالب وجود دارد و آن این است که جلو داشبورد این خودرو، مشابه آئودی ای 6 نسل جدید به عنوان یک سدان لوکس آلمانی است.

 
آئودی از شرکت های پیشرو صنعت خودروسازی اروپا و جهان است که در سالهای اخیر با طراحی و مهندسی نوگرایانه خود سبک و سیاقی ابداعی را در بازار خودرو ایجاد نموده است.


چینی ها و شرکت چری با انجام سرمایه گذاری کلان  در بخش طراحی به شدت در حال کم کردن فاصله خود با بزرگان این صنعت هستند، استفاده از طراحان بنام اروپایی این سبک نگرش جدید را به خوبی نمایان می سازد.


طراحی ساده و اما در عین حال مدرن آریزو6 که همه ادوات آن به صورت لمسی بوده و حالت مناسب ارگونومیک را برای سرنشینان فراهم آورده، کاملا از فرهنگ طراحی و مهندسی به روز اروپایی که در محصولاتی چون آئودی استفاده شده است نشات گرفته، و نشان از پختگی طراحی کابین دارد که نوید دهنده فضایی گرم، راحت و دوست داشتنی است.

خودروی چری آریزو6 به زودی در بازار کشورمان توسط شرکت مدیران خودرو  عرضه خواهد شد و شرکت مدیران خودرو در طول چند ماه گذشته، کارشو و تست درایوهای گوناگونی را برای این خودرو تدارک دیده و هم اکنون نیز در حال اجرا میباشد نکته جالب این است که اکثر مشتریان ایرانی، در ارزیابی های صورت گرفته، فضای داخلی و خارجی این خودرو را مشابه خودروهای روز اروپایی دانسته اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران