کد خبر : ۲۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
اروپا باید تا سال 2020 مجهز به 400 ایستگاه شارژ سریع با توجه با استاندارد های سیستم شارژ ترکیبی شود.

به گزارش خبرنگار خودروکار،در حال حاضر سه استاندارد شارژ الکتریکی وجود دارد:
استانداردی که تسلا به وسیله آن خودرو هایش را شارژ می کند، استاندارد ژاپنی ها و همچنین استاندارد فرانسوی به نام (CHAdeMO) که سایر کمپانی های خودرو سازی توافق کردند تا محصولاتشان را با این سیستم وفق بدهند. استفاده کنندگان سیستم های CCS از جمله فولکس واگن، جنرال موتورز، بی ام دبلیو، دایملر، فورد، اف سی اِی، هیوندای، ولوو، جگوار، لندروور و چند کمپانی دیگر تصمیم گرفتند تا با همکاری یکدیگر یک شبکه سراسری شارژ برای خریداران خودرو های الکتریکی احداث کنند.

این چند خودروساز توافق کردند تا به وسیله یک سرمایه گذاری مشترک چیزی حدود 400 ایستگاه شارژ فوق سریع را در اتوبان های اروپا تاسیس کنند تا سفر با خودرو های الکتریکی امری امکان پذیر شود.

دیتر زتش، مدیر عامل کل شرکت دایملر گفت که تا سال 2025 این کمپانی 10 مدل خودرو تمام الکتریکی خواهد داشت. همچنین انتظار می رود تا کمپانی های دیگر طی 10 سال آینده طیف خودرو های تمام الکتریکی خود را افزایش می دهند.  پورشه، آئودی و فولکس واگن همگی خودرو هایی با توانایی پیمودن مسافتی بین 250 تا 310 مایل با یک بار شارژ را امسال معرفی کردند و همچنین بی ام دبلیو i6 که یک شاسی بلند تمام الکتریکی است و تا سال 2020 به بازار خواهد آمد، 300 مایل را با یک بار شارژ طی می کند. این کمپانی ها مدعی شدند که ماشین هایشان به سرعت شارژ خواهند شد.

به زودی سیستم شارژ سریع DC رویای خودروسازان را محقق خواهد کرد و اروپایی ها به خاطر این امر از شرکت هایی که در این پروژه همکاری می کنند تشکر خواهند کرد. می توانیم بگوییم که 10 سال بعد شهر هایمان هوایی پاک تر و آلودگی صوتی کمتری خواهند داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران