کد خبر : ۲۲۹۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
معاون وزیر صمت خبر داد؛
مقیمی از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد و گفت: مسئولیت این ستاد پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.
به گزارش خودروکار، فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو خبر داد و اظهار کرد: مسئولیت این ستادها  پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.

وی گفت: در راستای دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌های خودروساز برای تعیین تکلیف مشتریان، گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا، ستادی را در معاونت فروش خود تشکیل داده اند و به اعتراض مشتریان، درباره تاخیر و شرایط تحویل خودرو رسیدگی می‌کنند.

مقیمی با اشاره به بازدید سرزده خود از ستادهای فوق، افزود: با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز، افرادی که در  تحویل خودروهایشان با تاخیر مواجه شده بودند، به ستاد مراجعه و با خودروسازان توافقاتی کرده اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سایر گروه‌ها نیز می‌توانند در روز‌های آینده به این ستاد مراجعه کنند، گفت: با توجه به گروه بندی محصولات خودروسازان، متقاضیان با مراجعه به ستاد و انتخاب محصول مورد نظر می‌توانند از زمان تحویل خودرو که توسط شرکت خودرو ساز اعلام خواهد شد، مطلع شوند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد مشتریان ایران خودرو در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران-کرج (شهید لشکری) جنب بیمه و بانک پارسیان درب ۴ ایران خودرو و ستاد مشتریان سایپا در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم، مجموعه سازه گستر (کفش ملی سابق) واقع است.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران