کد خبر : ۲۳۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در اکثر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
به گزارش خودروکار، سرهنگ نادر رحمانی در این باره اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، محورهای اردستان-نایین و سمیرم-شهررضا استان اصفهان، محور کرمان-رفسنجان و کرمان-سیرجان استان کرمان، ارتفاعات محورهای هراز، کندوان، کیاسر-سمنان و فیروزکوه، محور توسکستان استان گلستان و محور اسالم -خلخال و اسالم- اردبیل هستیم.

وی ادامه داد: همچنین بارش باران نیز در اکثر محورهای استان هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مازندران، فارس، گلستان، اصفهان و گیلان مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به مه گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی از محورهای کشور ادامه داد: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی شاهد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان خراسان رضوی، محور اهر-کلیبر استان آذربایجان شرقی، محورهای آباده-خرم بید و اقلید-یاسوج هستیم. همچنین وزش باد شدید نیز در اکثر محورهای استان سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

وی با اشاره به یخ زدگی برخی از محورها و لزوم تردد با زنجیر چرخ نیز اظهار کرد: در حال حاضر تردد در برخی از محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، گلستان و خراسان شمالی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رحمانی در پایان با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های کشور گفت: شاهد ترافیک نیمه سنگین در ورودی کلانشهر تهران هستیم و در آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران