کد خبر : ۲۳۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
آقای ستاره به جای تبعیت از قانون و رانندگی با سرعت مجاز، با روشن کردن دوربین موبایل خود سعی در ترساندن پلیس راهنمایی و رانندگی داشته است.
به گزارش خودروکار، فرهاد مجیدی بازیکن اسبق تیم استقلال تهران در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدئویی از برخورد و درگیری‌اش با یک افسر پلیس راهور را به اشتراک گذاشت در حالی که پلیس قصد اعمال قانون مجیدی را داشته او با روشن کردن دوربین موبایل خود این لحظات را ثبت کرده است. این فیلم نشان می‌دهد که مجیدی با افسر پلیس راهوری که او را به دلیل سرعت بالا متوقف کرده درگیری لفظی پیدا کرده است.

فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرام خود در توضیح انتشار این فیلم نوشته است:  

«متاسفانه بعضی از افراد بجای انجام وظیفه، مردم ازاری یاد گرفته‌اند. ما امنیت شهر و مردم رو از تلاش و جانفشانی عزیزان ناجا داریم. دیشب بعد از سفر اهواز و خروج از فرودگاه مهراباد، در یکی از اتوبان‌های تهران به سمت منزلم در حرکت بودم که با ایست ناجا توقف کردم. مامور مربوطه بلافاصله بعد از توقف من در کمال بی‌ادبی و توهین، از من درخواست تست الکل کرد!!! من هم تست دادم و وقتی که گفتم من از اهواز و فرودگاه امدم نه مهمانی و فهمید که من در حال فیلم گرفتن از ادبیات نامناسبش هستم با بی‌ادبی و به دروغ گفت سرعت شما زیاد بوده!!!! و ماشین رو به دلیل سرعت زیاد توقیف کرد. من هم به قانون احترام گذاشتم اما کلیه مکالمه رو فیلم گرفتم تا برای برخورد با مامور خاطی تحویل مراجع مربوطه بدم. ادبیات نامناسب و نحوه ایستادن این مامور که انگار دنبال دعوا بوده گویای همه چیز است.

بدینوسیله از مسئولان محترم ناجا، سردار رحیمی فرمانده دوست داشتنی و محترم تهران بزرگ خواهش می‌کنم با افرادی که وجهه و زحمات ناجا رو با رفتار بی‌ادبانه خودشون خراب کرده برخورد کنند.»

به نظر می‌رسد برخی افراد مشهور به واسطه شرایط ویژه و جایگاهی که برایشان به وجود آمده خود را از رعایت قوانین در کشور مستثنی می‌دانند. انتشار گسترده این کلیپ در فضای مجازی توسط یه فوتبالیست قطعا توهین به جایگاه پلیس راهنمایی و رانندگی تلقی می‌شود.



دانلود


منبع: گسترش نیوز


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران