کد خبر : ۲۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
رونمایی از محصولات صوتی و تصویری در تهران؛
شب گذشته از پنج محصول صوتی و تصویری به روز ایرانی برای خودروهای پرشیا، سمند، پژو 206، پراید و سورن رونمایی شد و پیش بینی ها بر آن استا با راه اندازی کارخانه در ایران سهم این محصولات در بازار به 60 درصد افزایش یابد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شب گذشته مراسم رونمایی از جدیدترین محصولات دستگاه های ضبط و پخش به روز شرکت سیمیا الکترونیک که توانسته برخی از محصولات خود را در قالب همکاری با سایپا در اختیار این شرکت قرار دهد برگزار شد.

در این مراسم مهدی لقاپور، مدیرعامل شرکت سیمیا الکترونیک در رابطه با برنامه های پیش رو شرکت، اظهار کرد: در حال حاضر طراحی در ایران و توسط مهندسین شرکت انجام می شود و تنها تولید محصولات با نام تجاری پرونیکس و لسیکس در کشور چین صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نماینده های فروش در فعالیت های شرکت نقش بسیار مهمی دارند، تصریح کرد: از اهداف شرکت آن است تا از خرداماه سال آینده 50 درصد محصولات پرونیکس در ایران تولید شود و این در حالی است که شرکت مادر در ایران دارای 170 نماینده رسمی توزیع است.



لقاپور یادآور شد: از سال گذشته پنج محصول برای خودروهای پراید، پژو 206، پرشیا، سمند SX و سورن طراحی و تولید شده است که این موضوع سرآغازی برای همکاری فی مابین شرکت و سایپا بوده است.

وی افزود: قرار بر آن است تا محصولات آینده پارس تندر با سیستم های صوتی شرکت سیمیا الکترونکی روانه بازار شود و این در حالی است که محصولات توانسته تائیدیه فنی و مهندسی استاندارد پارس خودرو را دریافت کند.

مدیرعامل شرکت، در رابطه با بازار صادراتی، بیان کرد: در حال حاضر در محصول پراید 131 بازار عراق و الجزایر را از آن خود کرده و برای دستیابی به این مهم بیش از یکسال زمان صرف شد.



لقاپور در پاسخ به سوال خودروکار مبنی بر اینکه محدوده قیمت محصولات این شرکت چقدر است، با بیان اینکه امید است با راه اندازی کارخانه تولیدی در ایران سهم بیشتری را در بازار از آن خود کرد، گفت: با توجه به خودرو، نوع مواد مصرفی و سایز مانیتور، قیمت محصولات از 750 هزار تا بیش از دو میلیون تومان است.

وی افزود: ارزانترین محصول مربوط به خودرو پراید و محصول پارس تندر با کیفیت‌ترین و به روز ترین محصول شرکت محسوب می‌شود و به نظر می رسد با توجه به میزان مصرف بالای خودرو پراید و تکنولوژی بالای محصول پارس تندر، عرضه و تقاضا در بازار محصولات صوتی خودرو را دستخوش تغییر کند.

مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه از هر 10 نفر مصرف کننده محصولات صوتی و تصویری خودرو، هشت نفر خواهان محصولات مرتبط با پراید هستند، گفت: محصولات طراحی شد برای پنج مدل خودرویی، در خودروهای تولید شده از سال 1392 تا به امروز قابل نصب است.

همچنین لقاپور در پاسخ به این سوال خودروکار مبنی بر اینکه چند درصد بازار داخلی در اختیار محصولات این شرکت است، بیان کرد: حدود 35 درصد بازار در اختیار این شرکت است و برنامه بر آن است تا با راه اندازی کارخانه داخلی، سهم بازار به 60 درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
Ali.es
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۴
0
0
سلام
مطلب بسیار مفید و جالبی بود و واقعا خسته نباشید
میخواستم خواهش کنم تصاویری از این مدل جدید و پیشرفته مانیتور که همینطور که در خبر ذکر شده بود قرار هست برای پارس تندر عرضه شود را در سایت قرار بدهید و در صورت امکان برایم ایمیل کنید.
من یک دستگاه پارس تندر تحویل بهمن ماه ثبت نام کرده ام و می خواهم بدانم تا آنموقع وارد بازار می شود یا نه و اینکه قیمتش چقدر هست؟
مطمعنم خیلی ها مثل من از این خبر استقبال خواهند کرد.سپاس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران