کد خبر : ۲۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کمپانی فولکس واگن از آغاز پروسه ی تولید شاسی بلند جدید خود خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار،پروسه ی تولید  Volkswagen Atlas  شاسی بلند جدید کمپانی فولکس واگن  در کارخانه ی  شهر چاتانوگا واقع در ایالت تنسی امریکا  رسما کلید خورد.  

مدل اطلس که آماده ی دریافت بازخورد های رضایت بخش از مشتریانش است در کلاس SUV و با ظرفیت هفت نفره در آینده ی خیلی نزدیک روانه ی بازار خواهد شد. تولید این شاسی بلند جدید کمپانی فولکس واگن در حال حاضر تنها برای بازار ایالات متحده امریکا برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفته است. 

بنا به اعلام مسئولان فولکس واگن، این مدل که پروسه ی تولید آن در ایالت تنسی امریکا رقم خورده است، فروش بالقوه ی این کمپانی را افزایش خواهد  داد. کمپانی فولکس واگن به واسطه ی این مدل جدید خود ، افزایش 26 درصدی محصولاتش را هدفگذاری کرده است.



ساخت کارخانه ی شهر چاتانوگا واقع در ایالت تنسی امریکا، با مساحتی 665 هزار متر مربعی برای کمپانی فولکس واگن  900 میلیون دلار خرج برداشته است.

لازم به ذکر است که فولکس‌واگن از سال 2011 بزرگترین شرکت خودروسازی اروپا و پس ازتویوتا، به‌عنوان دومین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود. این شرکت همچنین، دارای 94 کارخانه تولید خودرو، در 24 کشور و 340 شرکت تابعه و زیرمجموعه است.

و در ادامه تصاویری دیگر از Volkswagen Atlas؛















منبع: carmedya.com
ترجمان: فاضل سوری

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران