کد خبر : ۲۶۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
فروش بلیت نمایشگاه موتورسیکلت استانبول آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار،بنابر اعلام مسئولان این نمایشگاهِ اوراسیایی، پروسه ی فروش بلیت های  2017 Eurasia Motobike expo استارت خورد  و استانبول در سال آینده ی میلادی پذیرای علاقه مندان به دنیای موتور سیکلت و دوچرخه خواهد بود.



Eurasia Motobike expo اولین و تنها نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت در ترکیه است. این نمایشگاه از تاریخ 23 لغایت 26 فوریه 2017 در محل مرکز نمایشگاه های استانبول برگذار می شود و پذیرای علاقه مندان به موتور سیکلت خواهد بود.



در این نمایشگاه همچون هر سال، جدیدترین تکنولوژی های دنیای موتور سیکلت،  جدیدترین مدل های موتور سیکلت، دوچرخه و لوازم جانبی در معرض نمایش علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

در سال گذشته  با شرکت 255 شرکت کننده، در مجموع 116148 بازدید کننده از چهار گوشه ی دنیا از نمایشگاه 2016 Eurasia Motobike expo دیدن به عمل آوردند.



نمایشگاه امسال motorbike قدری متفاوت تر از سال های گذشته برگذار خواهد شد و چیزی ورای یک نمایشگاه  معمولی است، چرا که  امسال علاوه بر در معرض قرار گرفتن جدیدترین محصولات موتور سیکلت و دوچرخه، در طول برگذاری نمایشگاه، سمینار ها و کارگاه های آموزشی نیز برگذار خواهد شد.

از اکنون بلیت های این نمایشگاه با قیمت های 15، 20 و 30 لیره ای  در سایت فروش بلیت  biletix.com قابل تهیه است.

منبع:  motosiklet.net
ترجمان:  فاضل سوری

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران