کد خبر : ۲۷۹۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
قائم‌مقام مديرعامل سايپا خبرداد:
قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در امور فروش گفت: سايپا تمام خودروهای معوق سال گذشته و تعهدات مرتبط با سال ۹۷ را تا پايان مهرماه به مشتريان تحويل خواهد داد.
به گزارش خودروکار؛ مجيد باقري افزود: با توجه به تكميل و تجاري‌سازی تعداد زیادی از خودروهای داراي كسری قطعات و همچنين اجراي موفقيت‌آميز طرح عبور مستقيم و توليد تمام محصولات سايپا به‌صورت كامل، تا پايان مهرماه همه تعهدات مربوط به سال ۹۷، تحویل داده خواهد شد.

وي گفت: خودروهای پرتيراژ قابل عرضه سايپا مشمول اين طرح خواهند بود و ثبت‌نام‌كنندگان محصولات خانواده رنو، برليانس و آريو که به دلیل بدعهدی و ترک شرکای خارجی از خودروهای غیرقابل تولید هستند در صورت مشاركت در طرح تبديل، خودروهای تبدیلی خود را تحویل می‌گیرند.

به گفته باقری در چندماه گذشته، بخشی از محصولات خانواده پرايد و تيبا به‌دليل كمبود تعدادی از قطعات پيشرفته، به‌صورت ناقص توليد مي‌شد كه اين روند با تلاش مدیریت ارشد سایپا در حال حاضر به روال عادي بازگشته و موجب تسريع در تحويل خودروها شده است.

وی ادامه داد: سايپا به‌دليل جايگزيني هر يك از محصولات برند مشترك با دو يا سه محصول قابل عرضه خود، با افزايش تعهدات در خصوص تعداد خودروهاي تحويلی مواجه شد كه اين امر، زمينه طولانی شدن روند تحويل محصولات را ايجاد كرد.

قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در امور فروش گفت: در حال حاضر به‌طور همزمان، پاسخ‌گویی به پيش‌فروش‌هاي مربوط به سال ۹۷، فروش‌فوری و فروش‌اعتباری سال ۹۸ و همچنين اجراي طرح‌های جايگزينی خودروهای خارجی را در دستور كار داريم كه مشمول حجم زيادی از محصولات قابل عرضه در رده‌های مختلف است.

باقری افزود: پس از پايان تحويل خودروهای معوقه سال ۹۷، پاسخ‌گويی به تمام تعهدات سال جاري را نیز به‌سرعت آغاز خواهيم كرد تا هم ميزان تقاضای موجود را به تعادل برسانيم و هم زمينه تنظیم بازار را فراهم كنيم.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران