کد خبر : ۲۸۴۴
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
اشکودا قوی ترین سری از مدل اوکتاویا را معرفی کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار،کمپانی اشکودا پس از بروز رسانی مدل اکتاویا و ساخت چهارمین نسل از آن، مدل حرفه ای تر از اکتاویا را نیز تحت نام 2017 Skoda Octavia RS  معرفی کرد. این مدل از اکتاویا در انگلستان با نام "vRS" به فروش خواهد رسید.

مدل اکتاویا RS  با طراحی اسپورت خود از مدل استاندارد اکتاویا کاملا متفاوت تر به نظر می رسد. طراحی محیط داخلی خودرو نیز دارای رنگ تیره است. صندلی های سیاه از جنس چرم آلکانترا در این امر بسیار تاثیر گذار بوده است.



Skoda Octavia RS نسبت به مدل استاندارد 15  میلی متر با کاهش ارتفاع همراه بوده و دارای گزینه های رینگ 17تا 19 اینچی است.



Octavia RS در دو تیپ سدان و استیشن راهی بازار خواهد شد. هر دو تیپ نیز از گزینه های جعبه دنده ی دستی 6 سرعته وجعبه دنده ی اتوماتیک مدل DSG بهره می برند.
در زیر کاپوت اکتاویا، دو گزینه ی متفاوت موتور بنزینی و دیزل با حجم 2.0 لیتر موجود است. پیشرانه ی دیزل توان تولید 184 اسب بخار را داراست. پیشرانه ی بنزینی نیز دارای قدرتی 230 اسب بخاری است. اوکتاویای بنزینی با توان 230 اسب بخار، قوی ترین مدل از اوکتاویا ست که  توسط اشکودا تولید می شود.

 

لازم به ذکر است که اشکودا اکتاویا (Škoda Octavia) خودروی خانوادگی کوچک است که از سال 1996 تا  کنون تولید شده‌است و پس از سه نسل تولید اکنون نسل چهارم آن در راه است. نسل اول آن در سالهای 1996-2004، نسل دوم 2004-2013 و نسل سوم نیز از 2013 تا امسال تولید می شد.

منبع: otohaber.com.tr
ترجمان: فاضل سوری

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران