کد خبر : ۲۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کمپانی کیا اولین تصاویر طراحی شده از کوچک تری عضو خودرو های خانوادگی اش، کیا پیکانتوی تماما بروز رسانی شده را منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار،کیا پیکانتو که نخستین بار در سال 2004 میلادی تولید شده است، پس از دو نسل تغییر، حال در حال آماده سازی  و ارائه ی سومین نسل خود  در سال 2017 میلادی است. نسل اول کیا پیکانتو در سالهای 2004-2011 و نسل دوم نیز در سال های 2011 تا 2016 تولید و روانه ی بازار شد


در تصاویر منتشر شده از  این خودروی خانوادگیِ کوچکِ کمپانیِ کره ای کیا، طراحی ناب و  خطوط قرمز رنگ بکاربرده شده در بدنه بیش از هر چیز دیگر جلب توجه می کند.


هنوز جزئیات زیادی پیرامون پیکانتو 2017 منتشر نشده است اما انتظار می رود که  همچون کمپانی هیوندای، در خودروی جدید کمپانی کیا نیز  از تکنولوژی و  تجهیزات امنیتی جدید استفاده شود.
تخمین زده می شود که کمپانی کیا در اوایل سال 2017 میلادی  از پیکانتو جدید به صورت رسمی رونمایی به عمل بیاورد.


لازم به ذکر است که کیا پیکانتو (Kia Picanto)   در کلاس خودرو شهری قرار گرفته است. پیکانتو یکی از خودروهای موفق کیا محسوب می شود. خودروساز کره جنوبی پیکانتو 2013 را به موتور های 1 و 1.2 لیتری 4 سیلندر مجهز کرده بود. حال باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این خودرو و قلب تپنده ی آن باشیم و ببینیم که پیشرانه ی مدل 2017 با چه تغییراتی همراه بوده است.

منبع: otohaber.com.tr
ترجمان: فاضل سوری

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران