کد خبر : ۳۲۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
گام بلند دیگری از سایپا در مسیر رونق تولید
گروه خودروسازی سايپا با توليد بيش از 285 هزار و 451 دستگاه محصولات X100 و X200 و ساینا و کوییک در ابتدايی روز كاری 18 دی ماه 98، از كل آمار توليد سال ۹۷ عبور كرد و رکورد جدیدی را در تولید ثبت کرد.
به گزارش خودروکار، گروه خودروسازی سايپا در حالی موفق شد از مرز تولید 285 هزار و 451 دستگاه محصولات X100، X200، ساینا و کوییک در ابتدای روز كاری 18 ديی ماه عبور كند كه با تدابیر مدیریتی در استفاده از ظرفيت‌هاي موجود در داخل، بهره‌گيری از توان زنجيره تأمين و برنامه‌ريزی مدون توانست به اين مهم دست يابد.


اين مجموعه از ابتدای سال 98 تاكنون موفق شده تعداد مذکور را در گروه محصولات X100 و X200 و با افزایش 82 درصدی در گروه محصولات ساینا و کوییک توليد كند كه با توجه به وجود محدوديت‌ها و موانع بسيار زياد فراروی توليد، در نوع خود يك موفقيت چشمگير محسوب مي شود.


گروه سايپا پس از تغییر تیم مدیریتی در نزديك به يك‌سال گذشته، توانست توليد روزانه خود را به‌طور ميانگين به بيش از 2 هزار دستگاه در روز برساند، در حالی كه در سال 97 توليد روزانه اين گروه به حدود 700 دستگاه در روز رسيده بود.

 

باتوجه به آماده‌سازی و پيش‌بيني‌های لازم جهت افزايش توليد در سه ماه پايانی سال، به‌نظر مي‌رسد گروه سايپا بتواند تا پايان اسفندماه، ركورد جديدی در زمينه توليد خودرو در دوران تحریم و فشار حداکثری، از خود برجاي بگذارد.


منبع: سایپانیوز

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران