کد خبر : ۳۲۹۷۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
مدير عامل گروه بهمن ديزل خبر داد:
مدير عامل گروه بهمن ديزل از رونمايى دو محصول جديد اين شركت در سال ٩٩ و ارتقای آن ها در سال ١٤٠٠ خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، محمد محمدی در حاشیه مراسم آغاز تولید انبوه کامیونت و مینی بوس شیلر گفت: مذاکرات لازم براى صادرات این محصول به سوريه و عراق در سال آينده انجام شده است.


وی با اشاره به تحريم هاى آمريكا اظهار كرد: با وجود تحريم هاى شديدى كه از سال گذشته اعمال شده، گروه بهمن توانست از اين شرايط به عنوان يك فرصت استفاده و وارد مرحله رونق شود.

محمدی درباره چشم انداز عملكرد شركت بهمن ديزل در سال آینده تصریح كرد: سال آينده ١٤٤ دستگاه كاميونت و مينى بوس شيلر، توليد و تحويل مشترى خواهد شد، ضمن اينكه ميزان توليد در سال آينده نسبت به سال جارى ٢٠٠ درصد افزايش خواهد يافت.

مدیرعامل بهمن دیزل ادامه داد: همچنين در سال جارى، ٨٠ درصد توليدات مربوط به ايسوزو و ٢٠ درصد كاميونت و مينى بوس شيلر بود که اين نسبت در سال ٩٩ تغییر خواهد کرد به طوری که توليد ايسوزو به ٢٠درصد و شيلر به ٨٠درصد خواهد رسيد.

وی همچنين از سه رويكرد جديد شركت بهمن در سال آینده خبر داد و گفت: توسعه محصولات، يكى از رويكردهاى اصلى سال آينده این گروه است، در اين راستا سال آينده از دو محصول جديد با نام هاى"MB3 " يا همان مينى بوس بهمن ٣٠٠٠ ليترى و "TB8" يا تراك بهمن ٨ تنى رونمايى خواهيم كرد؛ همچنين در سال ١٤٠٠ هدف اين است كه اين دو محصول را چه از لحاظ ظاهرى و چه موتور ارتقا دهيم.

مدير عامل گروه بهمن ديزل ادامه داد: كاربرى سازى محصولات، ديگر رويكرد سال آينده ماست که این تصمیم با هدف تولید استاندارد گرفته شده که در حال حاضر نيز دو خودروى آتش نشانى و يونيت يخچال، كاربرى سازى شده اند.

محمدى گفت: همچنين قصد داريم در سال آينده آزمايشگاه بهمن ديزل را با هدف ارتقای كيفيت محصولات توسعه دهيم این در حالیست که هم اکنون محصولات این شرکت سه ستاره و چهار ستاره هستند كه هدف، افزايش كيفيت آن ها است.

وی صادرات محصولات اين شركت را از ديگر اقدامات سال آینده عنوان و تصریح كرد: از آنجا كه تاكنون شيلر محصول ژاپنى بود امكان صادرات آن را نداشتيم، اما در حال حاضر شيلر به توليد داخلى رسيده و قادر به صادرات آن خواهيم بود؛ در همين راستا با عراق و سوريه به جهت صادرات شيلر مذاكرات لازم انجام شده است.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران