کد خبر : ۳۳۳
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۷
در شرایطی که مردم از کیفیت پایین و هزینه بالای خدمات پس از فروش خودروسازان ناراضی هستند جدیدترین ارزیابی‌ها بیانگر کاهش میانگین امتیاز (کیفیت) این خدمات در ایران است.
به گزارش خودروکار، هر ساله وضعیت خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو ارزیابی شده و براساس آن میانگین امتیاز این خدمات تعیین و شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو براساس امتیاز کسب شده، رده‌بندی می‌شوند.

در این زمینه جدیدترین ارزیابی صورت گرفته از وضعیت خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال ۱۳۹۴ بیانگر کاهش میانگین امتیاز (سطح کیفی) این خدمات است.

براین اساس میانگین امتیاز شاخص وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۴ از ۶۷.۶ از ۱۰۰ امتیاز در سال ۱۳۹۳ به ۵۹.۴ از ۱۰۰ امتیاز در سال ۱۳۹۴ کاهش یافته است.

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، با توجه به تغییر دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش خودرو و اجرای ارزیابی‌ها براساس دستورالعمل جدید؛ امتیاز خدمات پس از فروش صنعت خودرو در سال ۱۳۹۴، ۱۲ درصد نسبت به امتیاز کسب شده در سال قبل از آن (۱۳۹۳) کاهش یافته است.

کاهش میانگین امتیاز (کیفیت) خدمات پس از فروش خودرو در ایران در حالی است که مردم نیز از کیفیت و قیمت خدمات ارائه شده در شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند و معتقدند کیفیت این خدمات پایین و هزینه آن بالا است.



منبع: ایسنا


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران