کد خبر : ۳۴۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
در حالی که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بحران آفریده است، متخصصان سلامت معتقدند که فاصله‌گذاری اجتماعی بهترین راهکار برای پیش‌گیری از شیوع بیشتر این ویروس است.
به گزارش خودروکار، اکنون در این بحران خودروسازان در تلاش هستند تا با شرایط کنار آمده و به بهبود وضعیت کمک کنند و اقداماتی از قبیل توقف تولید، لغو رونمایی‌ها و حضور در نمایشگاه‌های خودرو، تعطیلی موقت نمایندگی‌ها و حتی تشویق به فاصله‌گذاری اجتماعی را با تغییر لوگوی خود انجام داده‌اند. یکی از خودروسازانی که موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی را پشتیبانی می‌کند هیوندای است. 

این برند کره‌جنوبی طی توییتی در صفحه رسمی خود لوگوی خود را به نحوی تغییر داده که در آن عدم دست دادن مشخص است. درواقع لوگوی هیوندای علاوه بر نمایش حرف اچ، دو دست را در حال دست دادن نشان می‌دهد که اکنون هیوندای این لوگو را به نحوی تغییر داده که دو دست از یکدیگر جدا هستند. 

به‌علاوه پیش‌تر فولکس‌واگن، مرسدس بنز و آئودی نیز دست به چنین ابتکاری زده بودند.



منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران