کد خبر : ۳۵۲۲۵
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
شرکت کیا قصد دارد تا اتومبیل مدل استینگر خود را تنها با اصلاحات فنی مواجه سازد و تغییرات فنی زیادی بر روی آن اعمال نکند.
به گزارش خودروکار، مدل جدید کیا Stinger قرار است تا به نحوی دوست داشتنی تولید و عرضه شود، اما شرکت سازنده قصد دارد تا اتومبیل خود را بدون اعمال ویژگی و قابلیت جدید، تنها با انجام برخی اصلاحات فنی به نوع ذکر شده به بازار جهانی اتومبیل عرضه کند.

مشخصات احتمالی فاش شده برای Kia Stinger 2021

اطلاعات تازه‌ای از منابع ناشناس درباره اتومبیل جدید شرکت کیا منتشر شده که ادعا می‌شود از مراکزی موثق به دست آمده‌اند. بر اساس این جزئیات فاش شده، اتومبیل سال ۲۰۲۱ شرکت کیا همانند شایعاتی که قبلا به خود اختصاص داده بود، قرار است تا با یک موتور ۳.۵ لیتری توربوشارژ V6 به بازار خودروی جهان راه پیدا کند. این موتور که درست مثل نمونه قرار گرفته بر روی Genesis G80 است، می‌تواند ۳۸۰ اسب‌بخار را با ۳۹۱ پوند بر فیت گشتاور تولید کند و در اختیار خریدار خود قرار دهد.


بر اساس این منابع، مدل ۳۰۴ اسب‌بخاری و ۲.۵ لیتری G80 قرار نیست بر روی اتومبیل جدید کیا قرار گیرد و نمونه اولیه در نظر گرفته شده برای Kia Stinger مدل موتور ۲.۰ لیتری به همراه ۲۵۵ اسب‌بخار است. از طرفی دیگر مدل کیا استینگر ۲۰۲۱ با موتور ۳.۳ لیتری توربو دوقلو V6 قدرتی مطابق با ۳۶۵ اسب‌بخار را پیشنهاد می‌دهد که همراهی گشتاور ۳۷۶ پوند بر فیتی را با خود دارد. طبق اطلاعات فاش شده از سوی برخی تحلیلگران دیگر، قدرت اتومبیل قرار است تحت تاثیر تغییراتی بر روی اگزوزها نیز قرار گیرد.

همچنین گفته می‌شود برخی تغییرات در طراحی و قطعات اتومبیل همواره ناشناس است. اتومبیل استینگر حالا سه سال از حضورش در بازار جهانی خودرو می‌گذرد و این مدل توانست تا در زمان معرفی خود نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. متاسفانه با وجود جلب نظرات مثبت زیاد، این خودرو نتوانست تا فروش چشمگیری را به خود ببیند. این اتومبیل تنها ۲۵۶۰ عدد در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۰ به فروش رساند و دلیل میزان فروش مذکور آن بود که شرکت کیا تخفیف ویژه‌ای برای مدل پیشرفته Kia Stinger در نظر گرفته بود.



منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران