کد خبر : ۳۵۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
میزان فروش خودروهای ولوو در بازارهای جهانی در بازه زمانی ژانویه تا آوریل نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴.۹ درصد کاهش یافته است.
به گزارش خودروکار، تازه‌ترین آمار منتشره در خبرگزاری شینهوا حاکی از آن است که میزان فروش جهانی خودروهای شرکت سوئدی ولوو در بازه زمانی ژانویه تا آوریل ۲۰۲۰ تحت تاثیر همه گیری و شیوع گسترده ویروس کرونا که منجر به تعطیلی کارخانه‌های خودروسازی ، نمایشگاهها و فروشگاه‌ها و همچنین قرنطینه سراسری در بسیاری از کشورهای جهان شد، کاهشی ۲۴.۹ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده و به ۱۶۳ هزار و ۶۴۹ دستگاه خودرو رسیده است.

البته این در حالیست که میزان فروش خودروهای ولوو در بازار چین در ماه گذشته میلادی یعنی آوریل ۲۰۲۰ توانست برخلاف بازارهای اروپا و آمریکا، روندی صعودی را تجربه کند و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰.۸ درصد افزایش یافته و به ۱۴ هزار و ۷۲۴ دستگاه خودرو برسد. میزان فروش خودروهای ولوو در بازار ایالات متحده در آوریل با ۵۳.۸ درصد کاهش در ۳ هزار و ۸۶۶ دستگاه خودرو ایستاد.

میزان فروش این شرکت سوئدی در بازار اروپا نیز در ماه گذشته میلادی به ۹ هزار و ۲۸۳ دستگاه رسیده و کاهشی ۶۶.۸ درصدی را نسبت به آوریل ۲۰۱۹ به ثبت رسانده است. 


منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران