کد خبر : ۳۵۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
شرکت لیزینگ رایان سایپا با هدف تسهیل خرید و فروش خودروهای کارکرده، افزایش توان خرید افراد و وارد کردن مشتریان واقعی به بازار خودرو ، طرح جدید تسهیلاتی خود را همزمان با افزایش قیمت خودرو در بازار معرفی کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مدیرعامل شرکت لیزینگ رایان سایپا با اعلام این خبر گفت:انجام 6 ماه کار مطالعاتی در مجموعه رایان سایپا و بررسی شاخص های بازار خودرو باعث شد تا این شرکت به عنوان یک نهاد مالی تسهیل کننده با برنامه جدیدی وارد بازار خودروهای کارکرده شود.

محمود خاشعی افزود: با توجه به آمار حدود 4 میلیون دستگاه خودروی کارکرده که در سال خرید و فروش می شود و سهم بیش از 80 درصدی دو خودروساز بزرگ کشور از این آمار و کاهش قدرت خرید مردم به دلیل افزایش قیمت خودرو و همچنین کاهش عرضه، طرح تسهیلات رایان سایپا کلید زده شد.

خاشعی با اشاره به تمایل رایان سایپا در افزایش توان خرید مشتریان، ادامه داد: رایان سایپا با درک صحیح از شرایط موجود در بازار خودرو، تلاش می کند با اجرای طرح تسهیلاتی خرید خودروهای کارکرده، امکانات این مجموعه را با نرخی مناسب به عنوان بازوی کمکی در اختیار خریداران خودرو قرار دهد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات تا سقف 50 درصد قیمت خودرو در این طرح، اظهار کرد: پس از آنکه خریدار در سیستم ثبت نام و درخواست خود را برای دریافت تسهیلات ارایه داد، در مدت زمان 24  تا 48 ساعت این تسهیلات به خریدار پرداخت می شود بنابراین در طرح تسهیلات خرید خودروهای کارکرده، خریدار و فروشنده می توانند در کمترین زمان ممکن و با نرخی تسهیلات مناسب از امکانات این شرکت استفاده کنند که پیش از این سقف 150 میلیون تومانی در ارائه تسهیلات وجود داشت که با مصوبه جدید هیات مدیره این سقف برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت لیزینگ رایان سایپا نرخ این تسهیلات را 21 درصد به اضافه کارمزد اعلام و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح خدمات با کمترین نرخ  برای تمام محصولات کارکرده بازار در اختیار خریدار قرار داده خواهد شد.

وی ادامه داد: ‌سقف بازپرداخت نیز تا سه سال پیش بینی شده و پرداخت ها مطابق نظر مشتری به صورت دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه و غیره انجام می شود.

وی ساده سازی فرآیند شرکت در این طرح را از نقاط قوت این طرح برشمرد و تاکید کرد: تنها کافیست تا خریدار و فروشنده درخواست خود را در وبسایت این شرکت ثبت کنند تا در کمترین زمان ممکن اهراز هویت انجام شود. پس از کارشناسی فنی و تکمیل مدارک از سوی مشتری مبلغ تسهیلات مورد نیاز به مشتری پرداخت خواهد شد.

وی گفت: در این طرح، فروشندگان و مشتریان می توانند با توجه به توافق انجام شده بین خود، قیمت حدودی خودروی مورد نظر خود را تعیین کنند و پس از معرفی خودرو به شرکت، توسط کارشناسان رسمی و با در نظر گرفتن شرایط ظاهری و فنی خودرو قیمت گذاری انجام شود.

وی گفت: رایان سایپا در نظر دارد در گام های بعدی امکان ارائه پوشش گارانتی بر روی خودروهای دست دوم و بهره گیری از خدمات پس از فروش شرکت سایپا یدک را نیز به تدریج اجرایی کند.


انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران