به گزاراش خودروکار، مدیر این خودروسازی میگوید که با فروش محصولات سفارشی و ارتقایافته قصد دارد عملکرد این شرکت در بازار چین را نسبت به فصل دوم ۲۰۱۹ بهبود بخشد. به گفته چن هانگ، سائیک در نظر دارد نخستین محصول مشترک خود را در همکاری با شرکت آلمانی آئودی در سال ۲۰۲۲ به بازار چین عرضه کند.
این غول خودروسازی چین همچنین با دو شرکت ابرخودروساز فولکسواگن و جنرالموتورز نیز همکاریهای گستردهای دارد.
با کاهش محدودیتهای تردد و بازگشایی کارخانههای خودروسازی در چین به دلیل مهار ویروس کرونا، انتظار میرود فروش خودرو در این کشور بهبود قابلتوجهی یابد.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/