کد خبر : ۳۷۱۰۰
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
شرکت فولکس واگن برای برخورداری از کنترل بیشتر بر روی فناوری اتومبیل‌های خود، قرارداد با مجموعه‌های دیگر را خاتمه داد.
به گزارش خودروکار، طبق گزارش‌های اخیر به نظر می‌آید که شرکت فولکس واگن سعی دارد با کم کردن میزان مشارکت خود با شرکت‌های دیگر در توسعه فناوری نرم‌افزار‌های خودرو، قدمی جدید برای گسترش این قابلیت‌ها بردارد. اقدامات جدید فولکس واگن برای خروج از قرارداد‌ها در تاریخ ۱ جولای عملی خواهند شد.

اطلاعات تکمیلی از اقدامات شرکت فولکس واگن برای توسعه فناوری نرم‌افزار اتومبیل‌های خود
شرکت فولکس واگن قرار است نرم‌افزار Car.Software را در اولین روز ماه جولای به حالت عملیاتی در آورد. گفتنی است که این اطلاعات توسط مدیرعامل برنامه مذکور، کریستین سنگر، منتشر شده‌اند. برنامه مذکور همان‌طور که از نامش پیدا است برنامه مخصوص خودرو‌ها است که قرار شده سیستم‌های دیجیتالی اتومبیل را پرورش دهد. بر اساس گفته کریستین سنگر، مشارکت فعالیت فولکس واگن برای توسعه برنامه‌ها کمتر از ۱۰ درصد است و مابقی این سهم به شرکت‌های بزرگ فناوری تعلق دارد.


حالا فولکس واگن در نظر دارد سهم خود در این فعالیت را تا سال ۲۰۲۵ به بیش از ۶۰ درصد برساند. این فعالیت قرار است با ساخت و توسعه نرم‌افزار‌ها و پلتفرم‌ها صورت گیرد. گفتنی است افزایش سهم دخالت فولکس واگن در نرم‌افزار خودرو‌های خود به این شرکت اجازه می‌دهد تا نظارت دقیق و مفیدتری را بر روی فناوری خودرو‌ها داشته باشد.

این مباحث شامل کنترل خودرو و پرورش اتومبیل‌های تمام الکتریک نیز می‌شوند. کریستین سنگر در ادامه گفت: «شرکت فولکس می‌خواهد کنترل کامل معماری اتومبیل‌ها را در دست گیرد که شامل بخش الکتریکی نیز می‌شود. ما نمی‌توانیم به واسطه‌ها اجازه دهیم تا دسترسی کاملی به داده‌های اتومبیل‌ها داشته باشند».


با توجه به اقدامات اخیر شرکت فولکس واگن انتظار می‌رود که این مجموعه سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهد. مجموعه Car.Software برای فعالیت درست نیازمند ۵۰۰۰ متخصص است که قرار شده تا آخر سال جاری به این شرکت بپیوندند. گفتنی است متخصص‌های جدید فولکس واگن بیشتر از کشور‌های اروپایی هستند و مابقی آن‌ها را اشخاص چینی و هندی تشکیل داده‌اند.



منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران