کد خبر : ۳۸۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۰
شاخص رضایت مشتری که توسط مرکز آن آربر منتشر می‌شود، نشان داد رضایت مشتریان از خودروها درحال افزایش است و مشتریان بیشترین میزان رضایت را از برند لینکلن فورد دارند.
به گزارش خودروکار، در این شاخص لینکلن با کسب نمره 87 از 100 در رتبه نخست قرار گرفت. هوندا با به دست آوردن نمره 86 رتبه دوم را به خود اختصاص داد و تویوتا و بی‌ام‌و با کسب نمره 85 به‌طور مشترک رتبه سوم را به دست آوردند. در میان خودروسازان واقع در میشیگان، فورد با کسب نمره 84 از رقبای خود پیشی گرفت. جنرال موتورز نمره 81 را به دست آورد و فیات‌کرایسلر نمره 78 را کسب کرد.

فولکس‌واگن که با رسوایی تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده دست به گریبان است، نسبت به سال گذشته با کاهش نمره رضایت مشتری مواجه شده و نمره آن از 80 به 78 رسیده است.
/انتهای پیام
دنیای اقتصاد
برچسب ها: خودرو ، خودروکار
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران